7 תשובות
הסעה ועם אני לא מספיקה אז ההורים מסיעים
שמחתי לעזור (:
שמחתי לעזור (:
ברגל, בית הספר דקה מהבית שלי:)
בימבה..
אח שלי הקטן מסיע אותי
סתם סתם אוטו
אח שלי הקטן מסיע אותי
סתם סתם אוטו
שואל השאלה:
חחח
חחח
ברגל \:
זו אמנם חצי שעה הליכה, אבל לפחות אני הולכת עם חברות.. חצי נחמה |;
זו אמנם חצי שעה הליכה, אבל לפחות אני הולכת עם חברות.. חצי נחמה |;
אני לוקחת 2 אוטובוסים לירושלים
בדרך כלל באוטובוס אבל אם אבא שלי בבית אז אני לוקח לו את האוטו
באותו הנושא: