6 תשובות
אני מעולה, תודה על ההתעניינות
שואל השאלה:
כל אחד שמתחשק לו יכול לפרק אותך איך מעולה?
כל אחד שמתחשק לו יכול לפרק אותך איך מעולה?
אנונימי
קודם כל לא חייב להיות באמנות לחימה כדי להיות חזק ולוחם טוב..דבר שני אנחנו לא חיים לפני 1000 שנה שהיו הולכים מכות כדי לזכות הבחורה/כדי להשיג משהוא..היום אפשר עם השכל לנצח הרבה יותר מאשר עם היד..
שואל השאלה:
איך אפשר להיות לוחם טוב בלי אומנות לחימה?
ויחסית לאמני לחימה ב99 מהמקרים תפסיד גם אם אתה לוחם טוב בלי אומנות לחימה
איך אפשר להיות לוחם טוב בלי אומנות לחימה?
ויחסית לאמני לחימה ב99 מהמקרים תפסיד גם אם אתה לוחם טוב בלי אומנות לחימה
אנונימי
אתה נשמע קצת מתנשא כי אתה באומנות לחימה.. אז מה
אנונימי
שואל השאלה:
לא מתנשא פשוט לנו יש כוח
לא מתנשא פשוט לנו יש כוח
אנונימי