5 תשובות
תתעלמי
אנונימי
שואל השאלה:
לא כדאי לספר למורה או משהו? כי אם נגיד אני אספר לא יהיה לי איך להוכיח
לא כדאי לספר למורה או משהו? כי אם נגיד אני אספר לא יהיה לי איך להוכיח
אנונימית
אני יכולה להגיד לך מנסיון שאנשים ממש ממש משתנים
וחברים שלי שהיו פעם ממש נחמדים היום הם מקללים והדיבור שלהם נוראי והם לא נחמדים כמו שהיו פעם
ולגבי אם את יפה או לא יפה אז אני חושבת שפעם היא חשבה שאת יפה ונשארת אותו דבר בערך אז גם היום את יפה
אולי היא מקנאה בך?
וכנראה משהו רע עובר עלייה
וחברים שלי שהיו פעם ממש נחמדים היום הם מקללים והדיבור שלהם נוראי והם לא נחמדים כמו שהיו פעם
ולגבי אם את יפה או לא יפה אז אני חושבת שפעם היא חשבה שאת יפה ונשארת אותו דבר בערך אז גם היום את יפה
אולי היא מקנאה בך?
וכנראה משהו רע עובר עלייה
שואל השאלה:
אבל היא לא אמרה רק את זה היא אמרה עוד מלא דברים לא יפים אני לא זוכרת בדיוק מה וזה
אבל היא לא אמרה רק את זה היא אמרה עוד מלא דברים לא יפים אני לא זוכרת בדיוק מה וזה
אנונימית
עובר עלייה משהו
כנראה גם החברות שלה לא משהו וגורמות לה לדברים רעים
כנראה גם החברות שלה לא משהו וגורמות לה לדברים רעים
באותו הנושא: