8 תשובות
דברי איתו פשוט חיימשלי
תגידי לו היי מה קורה
אתה רוצה סתם לדבר?
זה התחלה
ואז פשוט להתקדם
לאט לאט...
לא צריך למהר
ואז באיזה יום שתכירו
תשאלי אותו
או שבמקרה הטוב הוא ישאל אותך
וזהו
מקווה שעניתי על השאלה שלך כמו שצריך
אתה רוצה סתם לדבר?
זה התחלה
ואז פשוט להתקדם
לאט לאט...
לא צריך למהר
ואז באיזה יום שתכירו
תשאלי אותו
או שבמקרה הטוב הוא ישאל אותך
וזהו
מקווה שעניתי על השאלה שלך כמו שצריך
תתחילי שיחה
תשאלי אותו מה קורה
תדברו על המורות בבית ספר או על הילדים (הכי כיף)
תשאלי אותו אם יש לו טיקטוק ותעקבו אחד אחרי השני
תשאלי אותו אם הוא רוצה לבוא איתך ועם חברים שלך לקניון אחרי הלימודים
ופשוט תתחילי איתו שיחה
תשאלי אותו מה קורה
תדברו על המורות בבית ספר או על הילדים (הכי כיף)
תשאלי אותו אם יש לו טיקטוק ותעקבו אחד אחרי השני
תשאלי אותו אם הוא רוצה לבוא איתך ועם חברים שלך לקניון אחרי הלימודים
ופשוט תתחילי איתו שיחה
תגידי לו איך זה קורה ואז הוא יגיד מה קורה ואז תזרמי
אנונימי
תגידי לו מה קורה וכשהוא יושב לידך תפתחי סתם נושא שיחה
מה כפרה
תתחילי להראות התעניינות, תשאלי אותו מה נשמע ותפתחי שיחה. השאר יגיע לבד.
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: