17 תשובות
כן.
היא מאכזבת אותי נורא לאחרונה (ב3 פרקים האחרונים) היא מתעללת בשחף ולא כי היא כזאת, אלה כי היא יודעת שזה מושך את המצלמה והיא לא רוצה לעוף.. הוא בכלל לא הטעם שלה, היא לא מעוניינת בו, אבל גרמה לו לחשוב שכן מה שגרם לו להיתאהב בה וחזק ועכשיו היא הורסת אותו לעייני כולם רק כדי ליצר דרמה ולא לעוף הביתה רגע לפני הגמר, זאת אסטרטגיה ממש עלובה.
^כן חשוב לה מאוד מה חושבים בחוץ והיא התעצבנה על שחף שצעקו לה שהוא צודק אז היא ישר חשבה על לשנות משהו
נכון היא בכלל לא נמשכת לשחף היא פשוט אוהבת את התשומת לב מגברים היא חייבת שיחזרו אחרייה 24/7
אנונימי
כן.. לא סתם כולם אומרים עלייה שהיא שחקנית, היא משחקת לפי מה שהיא יודעת שהקהל שלה רוצה לראות, רק כדי שלא ישתעמם ממנה ויעיף אותה.. היא גם לא טיפשה היא רואה שחזקים כמו מרינה, קאזם אופק ושרין עפו! היא מפחדת להיות החזקה ההבאה שתעוף.. היא גם רואה שכל מי שסביבה חזק מאוד ולכן יוצר מצב שהיא מוציאה מעצמה את המקסימום ועצבים שהיא בכלל לא יודעת לכעוס זה הכל הצגה בשביל להישאר רלוונטית.
היא קרציה בטירוףף לא רק שהיא קרציה היא שחקנית ויודעת טוב מאוד מה היא עושה.
אני לא סובלת אותה ומסכימה איתך.
אני לא סובלת אותה ומסכימה איתך.
זה ממש לא נכון. למה להפיץ רע?
היא לא אמרה לאנשים שום דבר בנוגע לנושא של אופק עם אוכל. למרות שזה בכלל לא רלוונטי כרגע כי הוא כבר הודח, אבל זה פשוט לא קרה.
היא לא אמרה לאנשים שום דבר בנוגע לנושא של אופק עם אוכל. למרות שזה בכלל לא רלוונטי כרגע כי הוא כבר הודח, אבל זה פשוט לא קרה.
אני אישית לא כועסת עליה כי בסופו של דבר היא בן אדם טוב. יש לה לב זהב, ומשום מה אחרים מפרשים את זה בתור שהיא שחקנית.
היא בדיוק ההפך מבן אדם רע.
לעומת בר הזאת, הערסית הברברית, באמת שעדיף את טליה עליה.
אתם לא מדמיינים את טליה רבה ועושה אצבעות שלישיות כמו שבר עושה ועוד משדרים את זה לילדים שצופים בזה..
היא בדיוק ההפך מבן אדם רע.
לעומת בר הזאת, הערסית הברברית, באמת שעדיף את טליה עליה.
אתם לא מדמיינים את טליה רבה ועושה אצבעות שלישיות כמו שבר עושה ועוד משדרים את זה לילדים שצופים בזה..
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שאיך שבר מתנהגת הוא טוב סך הכול ניסיתי להגיד שהיא לא מושלמת
לא אמרתי שאיך שבר מתנהגת הוא טוב סך הכול ניסיתי להגיד שהיא לא מושלמת
אף אחד לא אמר שהיא מושלמת
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שרוב האנשים שאני רואה באינסטגרם/טיקטוק אומרים את זה גם קוראים לה "טליה שכולה תכלת"
האמת שרוב האנשים שאני רואה באינסטגרם/טיקטוק אומרים את זה גם קוראים לה "טליה שכולה תכלת"
זה לא אומר מושלמת
היא הציגה את עצמה ככה בתעודת זהות, היא אמרה בהתחלה חושבים שאני שטן, אבל בעצם אני טליה שכולה תכלת
היא הציגה את עצמה ככה בתעודת זהות, היא אמרה בהתחלה חושבים שאני שטן, אבל בעצם אני טליה שכולה תכלת
שואל השאלה:
אני בחיים לא חשבתי שהיא שטן פשוט קצת איכזבה אותי בדברים שהיא אומרת
אני בחיים לא חשבתי שהיא שטן פשוט קצת איכזבה אותי בדברים שהיא אומרת
לא אמרתי את זה..
בבקשה תקראי שוב לפני שאת סתם כותבת שטויות.
בבקשה תקראי שוב לפני שאת סתם כותבת שטויות.
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי
היום בפרק עברה כל גבול!!!!
היא כל כך מגעילה ודוחה איכסס
היא כל כך מגעילה ודוחה איכסס