4 תשובות
לא
שואל השאלה:
אבל יש שם אופציה
אבל יש שם אופציה
היי, כמובן שאפשר
נסיעה ברכבת ישראל.
מגיעים אל התחנה, פותחים את האפליקציה ולוחצים על כפתור רכבת ישראל.
האפליקציה תזהה את תחנת העליה באופן אוטומטי, יש לאשר או לעדכן במידת הצורך.
על המסך באפליקציה יופיע קוד qr. יש להציג את הקוד לקורא הכרטיסים בשער האוטומטי בכניסה לתחנה והשער יפתח.
עולים לרכבת ונהנים מהדרך.
בסיום הנסיעה, לוחצים על כפתור "ירדתי מהרכבת" במסך הראשי.
האפליקציה תזהה באופן אוטומטי את התחנה אליה הגעת, יש לאשר או לעדכן במידת הצורך.
על המסך באפליקציה יופיע קוד qr חדש. יש להציג את הקוד לקורא הכרטיסים בשער האוטומטי ביציאה מהתחנה.
לסרטוני הסבר יכולה לפנות אליי.
הערות לגבי רכבת ישראל:
יש להקפיד ליצור באפליקציה כרטיס כניסה לרכבת וכרטיס יציאה מהרכבת גם אם השערים בתחנת הרכבת פתוחים. ללא קבלת מידע זה לא נוכל לדעת מה היה מסלול הנסיעה שלך ונאלץ בהתאם להנחיות משרד התחבורה לחייב אותך בסכום המקסימלי היומי לנסיעה ברכבת 58.5 .
אין צורך לתקף שנית במקרים בהם יש צורך להחליף רכבת או לעבור רציף במסגרת אותה הנסיעה.
ברכבת ישראל לא ניתן לשלם באמצעות האפליקציה על נוסעים נוספים.
בדומה לרב-קו, לא ניתן לממש הסדר נסיעת המשך 90 דקות בשילוב עם רכבת.
במידה ונתקלת בבעיה בפתיחת שערי הרכבת באמצעות האפליקציה, יש לפנות לסדרן בתחנה ולהציג לו את הברקוד באפליקציה.
לאחרונה יש גל תלונות ענק על חברת מוביט בשימוש ברכבת, מאוד מומלץ להשתמש באפליקציית רב פס ברכבת.
נסיעה ברכבת ישראל.
מגיעים אל התחנה, פותחים את האפליקציה ולוחצים על כפתור רכבת ישראל.
האפליקציה תזהה את תחנת העליה באופן אוטומטי, יש לאשר או לעדכן במידת הצורך.
על המסך באפליקציה יופיע קוד qr. יש להציג את הקוד לקורא הכרטיסים בשער האוטומטי בכניסה לתחנה והשער יפתח.
עולים לרכבת ונהנים מהדרך.
בסיום הנסיעה, לוחצים על כפתור "ירדתי מהרכבת" במסך הראשי.
האפליקציה תזהה באופן אוטומטי את התחנה אליה הגעת, יש לאשר או לעדכן במידת הצורך.
על המסך באפליקציה יופיע קוד qr חדש. יש להציג את הקוד לקורא הכרטיסים בשער האוטומטי ביציאה מהתחנה.
לסרטוני הסבר יכולה לפנות אליי.
הערות לגבי רכבת ישראל:
יש להקפיד ליצור באפליקציה כרטיס כניסה לרכבת וכרטיס יציאה מהרכבת גם אם השערים בתחנת הרכבת פתוחים. ללא קבלת מידע זה לא נוכל לדעת מה היה מסלול הנסיעה שלך ונאלץ בהתאם להנחיות משרד התחבורה לחייב אותך בסכום המקסימלי היומי לנסיעה ברכבת 58.5 .
אין צורך לתקף שנית במקרים בהם יש צורך להחליף רכבת או לעבור רציף במסגרת אותה הנסיעה.
ברכבת ישראל לא ניתן לשלם באמצעות האפליקציה על נוסעים נוספים.
בדומה לרב-קו, לא ניתן לממש הסדר נסיעת המשך 90 דקות בשילוב עם רכבת.
במידה ונתקלת בבעיה בפתיחת שערי הרכבת באמצעות האפליקציה, יש לפנות לסדרן בתחנה ולהציג לו את הברקוד באפליקציה.
לאחרונה יש גל תלונות ענק על חברת מוביט בשימוש ברכבת, מאוד מומלץ להשתמש באפליקציית רב פס ברכבת.
כן יש שם אופציה
באותו הנושא: