9 תשובות
אתה צריך להעיף אותה מהחיים שלך ודחוף
תתעורר על החיים שלך בן אדם ותתחיל להעריך את עצמך.
בשביל מה אתה נמצא עם מישהי שלא שמה עליך?
ואי ואי כדאי שתשחרר ומהר כי אין שם אהבה מהצד שלה ואתה תיפגע ממנה כל החיים אז חבל על המאמצים יש הרבה דגים בים והכל בסדר
גם בי בגדו ואני בזוגיות חדשה
אמלה תעיף אותה מי היא בכלל אל תגיד דברים כאלה בכלל היא לא שווה
את זנ
תתחיל לשאול את עצמך את השאלות הבאות
למה אני נשאר איתה?
טוב לי?
אמנם החוויות הטובות, ככ טובות, אבל האם הריבים והקושי שווה? האם זה שווה את זה?
למה אני ככ מפחד לקום וללכת?
אני אוהב אותה?
אני חושב שלא אסתדר בלעדיה?
אני מפחד להיות לבד?
התרגלתי אליה?
לא אוכל להמשיך לחיות בלעדיה?
למה היא פוגעת בי ומתנהגת ככה ואני עדיין לא מתנער ומבין שזה לא טוב לי?
מה הפחד שלי?
מה עוצר אותי?
מה מונע ממני?
נכון התחושה היא ש*אתה* הוא זה שלא מספיק טוב?
נכון התחושה היא תלות בה?

אני אגיד לך שאתה חזק, אתה בכלל לא יודע כמה, אתה טוב ומדהים בזכות עצמך ולא בזכות שום אדם או חפץ אחר
אתה תותח גם לבד, ואתה תהיה בסדר גם בלעדיה, אתה תלמד לבנות את עצמך ואת האישיות שלך והכל בסדר באמת!
שואל השאלה:
זה קשה לשחרר קשה לי להוציא את המילים האלה מהפה של אני רוצה להיפרד ממך
אני אמיתי מפחד שאני חא אצליח להתעורר בבוקר אני אוהב אותה ברמה שלא אהבתי בן אדם בחיים ואמיתי עם כל זה אני אוהב אותה יותר ממה שאהבתי אותה מתי שהתחלנו לצאת ואנחנו מעל חצי שנה ביחד
אנונימי
מזדהה מאוד
האהבה בעננים, אבל ברגעים קשים הקושי הוא חולני ולא שפוי
אתה יודע בלב טוב מאוד מה טוב לך
תפעל בהתאם, אתה חזק ומסוגל
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתה סתם לקבל כזה כמו אישור שהיא עוד אוהבת אותי או משהו
ואני העתקתי טת התשובה שלה
"השיחה הזאת סתם מורידה לי עכשיו והיה לי יום סבבה"

אמיתי שהיא סיפרה חי שהיא בגדה בי היא קלטה שאני יכןל לעזוב בשניה ישר היא התחילה להגיד את כל המילים היפות בעולם שגרמו לי להישאר אבל באמת שכשהיא היא רואה שאני איתה ואני לא הולך לשום מקום אני מקבל יחס של חרא
אנונימי
שיואו איזה חמוד אתה
אבל תקשיב זה באמת לא בסדר אתה חייב להעיף אותה מהחיים שלך
אתה עוד תמצא מישהי שתהיה לה אכפת ממך כמו שאכפת לך