8 תשובות
שואל השאלה:
^^^ אבל למה צריך לגרש אותי מהכיתה בגלל זה
אנונימית
אתמול באתי לבצפר ולבשתי גינס שהוא סבבה כזה והמנהלת המפגרת הזאתי פשוט צרחה עליי ורבתי איתה שהם מסכימים לבנים אבל בנות צריכות למות מחום באמת שזה כזה מעצבן רגליים זה לא מה שיעשה את זה לבנים
תעשו הפגנה אל תלכו כל הבנות לבית ספר לשבוע מה זה הדבר הזה אתם בבית ספר חילוני מה זה השטות הזאת לאסור על מכנס קצר? אצלי גם היה את זה והבנים באו עם מכנסיים יותר קצרים מהבנות ועם גופיות אז כל הבנות התארגנו לבוא עם מכנסיים קצרים ואז לא יכלו להשעות את כולנו אז שינו את החוק הזה
אסור להם להגיד את זה זה לא נורמאלי זה הגוף שלכם ומותר לכם ללבוש מה שאתן רוצות גם בבית ספר
חולצות בטן וגופיות עוד איכשהו אפשר להבין אבל מכנס קצר? ממש לא
באמת תפגינו אל תבואו לבית ספר עד שיפסיקו להעיר זו הטרדה להעיר על פרטי לבוש
כי בנים לא יכולים לשלוט ביצרים שלהם
אנונימית
אפשר אבל.
אצלי היה אפשר.
זה שוביניזם והחפצה. זה ככה ברוב המקומות העולם דפוק
גם אני לא מבינה את זה
אצלי אפילו אסור ללבוש סווצ'רט עם סמל קטן אז אני בכלל לא מדברת על מכנסיים קצרים,שנה שעברה כשהתחלתי את החטיבה לא ידעתי שאסור אז באתי עם מכנס קצר והמנהלת שכבה צרחה עליי מול כל הכיתה בגלל המכנסיים,ולבנים,היא לא אומרת כלום,אז לדעתי זה ממש מעצבן
יש מקומות שלא אוסרים..וכלל לא מקפידים בתלבושות..זה לו שאני מצדיק..אבל מגיעים ללמוד לא לדגמן..קולקציית חוף..(בהכי מוקצן שלי)