5 תשובות
כן זה הגיוני
אנונימי
לא הגיוני אבל אני בטוחה שאת מהממת,אולי תקחי מדהו מהארון של אמא שלך
אמ, כן.
כן, לגמרי הגיוני.
זה סימן שאת צריכה ללכת ולקנות את הבגדים הכי יפים שאת יכולה למצוא, למה? ככה.
ואני בטוחה שאת מהממת
כן זה הגיוני