4 תשובות
כלום.
כמה ימים זה לא בהכרח מקולקל ואם לא הרגשת טעם מוזר כנראה אין בעיה
כלום, אם משהו אז כאב בטן ושירותים.
תשתי מים הכל טוב אם לא הרגשת משהו מוזר ולא ראית אז הכל טוב :))
תשתי מים הכל טוב אם לא הרגשת משהו מוזר ולא ראית אז הכל טוב :))
כלום, שבוע לפה או שבוע לשם זה לא באמת משנה, במיוחד אם הוא היה בקירור ונשמר כמו שצריך. לרוב תאריכי התפוגה אלה תקנים של משרד הבריאות או ניסיונות של החברה לגרום לך לזרוק את מה שפג תוקף ולקנות חדש.
באותו הנושא: