7 תשובות
שואל השאלה:
לאלא יש אנשים שבאמת הולכים ככה ויוצאים ככה מהבית
לאלא יש אנשים שבאמת הולכים ככה ויוצאים ככה מהבית
כן.. אני חושבת שזה יפה.. עניין של טעם
שתי שכבות זה סבבה שכבה שלישית זה מוגזם
יש מעגל ריסים שאמור לסדר את זה
אני לא סובלת שזה ככה זה בכלל לא יפה
אני לא מבינה מה יפה בזה..
אני לא מבינה מה יפה בזה..
איכאיכאיכ זה מכוער
מה אכפת לך איך היא שמה, תתעסקי בשלך
אם מישהו אוהב לעשות ככה אז שישים , לא רואה מה הבעיה בזה
אם מישהו אוהב לעשות ככה אז שישים , לא רואה מה הבעיה בזה
באותו הנושא: