11 תשובות
להיות גבר דבר ראשון
אנונימי
פשוט להמציא משהו חסר תקדים ופרקטי
שואל השאלה:
אבל נגיד ויש לי מוצר, מה עושים?
למי פונים?
איך מתחילים?
אבל נגיד ויש לי מוצר, מה עושים?
למי פונים?
איך מתחילים?
אנונימית
קודם כל תמיד יש את התוכנית הכרישים
וגם אם תפרסם במדיה החברתית באופן קבוע זה גם יעבוד
וגם אם תפרסם במדיה החברתית באופן קבוע זה גם יעבוד
אתה צריך שלמשפחה שלך יהיה מכרה בָּרֶקֶת, זה עוזר. למי שלא מכיר, המשפחה של אילון הייתה עשירה גם לפניו, היה להם מכרה בָּרֶקֶת בזמביה.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אמורים לפרסם?
איך מתחילים ליצור מוצר
מה אמורים לפרסם?
איך מתחילים ליצור מוצר
אנונימית
תחשוב על דברים שצריך למצוא להם פתרונות ואיך
גם יש קורסי סטארט אפ
גם יש קורסי סטארט אפ
אם יש לך רעיון, אז צריך להבין איך לקדם אותו ולמי לספר עליו.
זה דבר מורכב וגם אם יש רעיון טוב זה לא אומר שזה יצליח.
בכל מקרה, אם אפשר, הכי טוב להתחיל ביצירת דוגמא למה שאת חושבת ולראות שזה באמת עובד,
אח"כ לנסות למצוא מישהו שישתמש בזה.
אם זה דבר יקר, צריך לגייס כסף, אבל זה אומר שאת צריכה לוותר על אחוזים מהמוצר.
זה דבר מורכב וגם אם יש רעיון טוב זה לא אומר שזה יצליח.
בכל מקרה, אם אפשר, הכי טוב להתחיל ביצירת דוגמא למה שאת חושבת ולראות שזה באמת עובד,
אח"כ לנסות למצוא מישהו שישתמש בזה.
אם זה דבר יקר, צריך לגייס כסף, אבל זה אומר שאת צריכה לוותר על אחוזים מהמוצר.
שואל השאלה:
אם נגיד יש לי אפליקציה שיכולה להיות ה"אינסטגרם" הבא, מה אפשר לעשות, איך מפתחים אותו, מה עושים?
יש לי המון רעיונות ואם משהו אחד לא יעבוד אז משהו אחר ילך יותר
אז אתה בעצם אומר שאני צריכה לתכנן קודם כל איך המוצא יראה אבל אז העניינים מסתבכים כי אני העלתי את המוצר, אני לא יודעת איך להקים אותו, איך ליצור אותו, מה צריך לעשות בשביל שאחרים יעשו את זה בשבילי, איך לפנות לאנשים, מה הולך פה?
אם נגיד יש לי אפליקציה שיכולה להיות ה"אינסטגרם" הבא, מה אפשר לעשות, איך מפתחים אותו, מה עושים?
יש לי המון רעיונות ואם משהו אחד לא יעבוד אז משהו אחר ילך יותר
אז אתה בעצם אומר שאני צריכה לתכנן קודם כל איך המוצא יראה אבל אז העניינים מסתבכים כי אני העלתי את המוצר, אני לא יודעת איך להקים אותו, איך ליצור אותו, מה צריך לעשות בשביל שאחרים יעשו את זה בשבילי, איך לפנות לאנשים, מה הולך פה?
אנונימית
זה נושא מורכב, תוכלי לשלוח לי הודעה ואני אענה לך יותר בפירוט יותר מאוחר או מחר?
בינתיים את יכולה להתחיל לבדוק מי המתחרים של מה שאת חושבת עליו (אם יש) ומה הייתרונות והחסרונות שלך.
בכל מקרה, תדעי שתהליכים כאלה הם בד"כ ארוכים, לא זולים, דורשים הרבה זמן והשקעה ו 99% מהם לא מצליחים. מצד שני, אם יש משהו שאת מאמינה בו, אני ממליץ ללכת עליו.
בינתיים את יכולה להתחיל לבדוק מי המתחרים של מה שאת חושבת עליו (אם יש) ומה הייתרונות והחסרונות שלך.
בכל מקרה, תדעי שתהליכים כאלה הם בד"כ ארוכים, לא זולים, דורשים הרבה זמן והשקעה ו 99% מהם לא מצליחים. מצד שני, אם יש משהו שאת מאמינה בו, אני ממליץ ללכת עליו.
שואל השאלה:
אשלח לך^
אשלח לך^
אנונימית