7 תשובות
עדיף שלא לעשות משחקי היכרות זה סתם מביך
אנונימית
^אני מתכוונת כאילו מביך לענות על השאלות כי לא מוצאים תשובה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
לא כאלו אנחנו צריכים להעביר שיעור ולעשות משחק בוא
הרוח נושבת?
אני עליתי לז ואצלינו המורה עשתה מין תשחץ כזה שלדוגמה לי קוראים מיקה אז אני רושמת את השם על דף גדול
ואז ילד שנגיד יש לו בשם את אות האותיות בשם שלי הוא רושם לדוגמה ככה:
מיקה
ו
ב
ל
(רשמתי יובל אם זה לא היה מובן כל כך) ואז מצרפים עוד שמות
מיקה
ורד
ב
ליה
ד
רועי

משהו כזה
לא משנה לא יצא לי טוב
שכל אחד יכתוב משהו על עצמו בלי שם ואז צריך לנחש מי כתב את זה
הרוח נושבת
נבר הב איי אבר
המשחק הזה שיש מעגל פנימי ומעגל חיצוני והמעגל החיצוני מסתובב אחד ימינה וכל פעם יש שאלה אחרת ששני האנשים אחד מול השני צריך לענות.
עוד משחק ששכחתי איך קוראים לו שיש 12 שעות וקובעים עם כל אחד שעה שבה הם כביכול נפגשים ואז כשהמורה אומרת "השעה 3" שני הילדים שקבעו יחד בשלוש נפגשים ויש שאלה שהם צריכים לענות עליה.
שגל אחד יביא תמונה שלו מגיל קטן ואז יצטרכו לנחש מי זה ואז כשמנחשים הוא צריך לספר על מה היה בתמונה.
כל אחד כותב 2 משפטים אמת ואחד שקר וכולם צריכים לנחש מה השקר.