11 תשובות
הכל בסדר זה לא סוף העולם אם עלית 3 קילו
אבל ממליצה לך להישקל בבוקר אחרי שינה שאת על בטן ריקה.
שואל השאלה:
יכול להיות שזה בגלל הווסת גם?
אנונימית
כנראה שזה בגלל הווסת
שואל השאלה:
^נשקלתי ממש עכשיו כשקמתי
אנונימית
כן, זה בסדר
אה אז זה בסדר גמור
הגוף עובד שינויים הורמונליים במחזור זה לגיטימי לגמרי.
כן ברור
כן אני עליתי 3 קילו בחמישה ימים בערך
כן, הגיוני לגמרי.
הגוף לא מאוזן הורמונלית אחרי הוסת.
כן
בזמן מחזור הבטן מתנפחת כזה אז הגיוני שזה בגלל המחזור גם
הגיוני