10 תשובות
שיחה עם ההורים
תלוי הכיתה
תלוי הכיתה
את לא תדעי לכתוב אבריז
שואל השאלה:
כיתה ח
כיתה ח
אנונימית
כיתה ח זה שיחה עם ההורים ועוד כמה בעיות
כיתה ח זה בקטנה אבל עדיף שלא להבריז משיעורים חשובים ומקסימום תשלימי אחר כך
כלום
היה לך חיסורים וזה יכול לפגוע בתעודה
אבל בכללי לא הרבה
אבל בכללי לא הרבה
לא הרבה ,רק תעשי את זה חכם ותוודאי שלא תתפסי
אנונימי
תלוי מה יש לך במערכת, בגדול כלום..
ואבריז*
ואבריז*
באותו הנושא: