17 תשובות
לא ניראה לי שהם אוהבים
לא חושבת שהם אוהבים..
הם לא
בסטים
דווקא לא
הם לא
הם אובססיבים לילדי סנטר, קשה להם לקבל את העובדה שלא כולם לובשים אדידס ומקללים כל היום
איזה ערס אוהב ילדי סנטר
הם ממש לא.
ההפך, הם שונאים אותם
ההפך, הם שונאים אותם
^ מלא מלא
במיוחד בבית ספר
במיוחד בבית ספר
מי אמר שהם אוהבים ילדי סנטר?
אני יודעת מה זה ערסים. כי הם בכל מקום.
אבל תכלס, מה זה ילדי סנטר? בתם המצאה. לא נראה לי שיש דבר כזה
אבל תכלס, מה זה ילדי סנטר? בתם המצאה. לא נראה לי שיש דבר כזה
אנונימית
^ זה בתכלס ילדים שהרבה בסנטר
אבל עכשיו קוראים ככה לכל בן אדם שלובש שחור ועושה איילינר
וממש מציקים לאנשים כאלה באמת, בצורה מעצבנת בטירוף
אבל עכשיו קוראים ככה לכל בן אדם שלובש שחור ועושה איילינר
וממש מציקים לאנשים כאלה באמת, בצורה מעצבנת בטירוף
בגלל שאפשר לצחוק עליהם:)
אנונימית
אני מתה- "אוהבים ילדי סנטר"
יש לי ערסים וצאחלות בכיתה והם שונאים את הילדי סנטר
כמה סטיאוציות יש שהם נפגשים בכלל
באותו הנושא: