9 תשובות
יש את החבו רוסים, ויש את הרוסים שלא בחבורה, שמשתלבים עם השאר
זה תמיד ככה והאמת שזה נראה די נחמד
לא כולם אבל יש כאלו שכן
כן ממש אבל
כן זה קורע
גם בגן היה אצ זה
יש מלא רוסים אצלי בבית ספר, והם חלק מאלה שעושים רעש, אז לא. אבל הם כן מדברים רוסית %99 מהזמן
כן גם אצלי