3 תשובות
יאללה הפסידו אןתך תצאי שילכו לבכות בצד אחרי זנ
אנונימית
מבינה אותך ממש אם את בכיתה חדשה אף אחד לא מכיר אותך תתחברי לילדים חדשים את במאת לא צריכה אותם אני יודעת שזה קשה ברמותת לנתק קשר אבל אם זה ככה אז צריך
תצאי את לא חייבת להן הסברים
באותו הנושא: