12 תשובות
מסכים, עידוד השמנה זו לתת לגיטימציה למחלה שיכולה לגרום לסיכוים גבוהים לקבל שבץ, מחלות לב וסכרת ועוד הרבה דברים. אין סיבה להתבריין לאנשים בעודף משקל או מי שמעודד השמנה ודימוי גוף חיובי בלי לדבר על הסכנות בהשמנה הוא זבל.
אנונימי
יש הבדל גדול בין פוליטקלי קורקט לפרוגרסיביות.
פרוגרסיביות זה חובה, זה פשוט הכרחי.
זו התקדמות העולם, בין היתר גם מבחינה חברתית.
פוליטיקלי קורקט, במצבים מסוימים הכרחי ובמצביםמסוימים מיותר.
פרוגרסיביות זה חובה, זה פשוט הכרחי.
זו התקדמות העולם, בין היתר גם מבחינה חברתית.
פוליטיקלי קורקט, במצבים מסוימים הכרחי ובמצביםמסוימים מיותר.
כן אחי אבל אין מה לעשות ואני בטוח שחצי לפחות מהאנשים שאומרים שהכל טוב הם אנשים שלא יודעים איך לעזור והמעט שהם עושים זה לנחם אותם וזה לא מכוונה רעה נכון שהז לא בסדר אסל אני די בטוח שהם לא עוישם את זה כדי לפגוע
מה האנושות צריכה לשפר?
אנונימי
קודם כל יש הרבה.
אבל זה עניין של דעה.
ועד דבר, שוב, פרוגרסיביות זה לא רק עניין של שיפור האנושות, אלא שינויים בתרבות, שקורים פשוט לבד מטבע הדברים, עם התקדמות העולם.
אבל זה עניין של דעה.
ועד דבר, שוב, פרוגרסיביות זה לא רק עניין של שיפור האנושות, אלא שינויים בתרבות, שקורים פשוט לבד מטבע הדברים, עם התקדמות העולם.
כל מה שקורה עם המגדרים והלהטב מיותר, כל מה שקשור לblm מיותר, כל מה שקשור לקבלת פליטים מיותר. פרוגרסיביזם במאה ה21 זה נזק לאנושות.
אנונימי
השינויים גם הם מיותרים, ואם הם קורים מעצמם אז אין טעם להיות פרוגרסיבי.
אנונימי
אה חושב שאנשים נמדדים על פי צבע העור שלהם?
אתה חושב שאם אדם מסוים הוא ממוצא מסוים הוא שווה פחות מאדם אחר ממוצא אחר?
אתה חושב שאדם הומו צריך לקבל פחות זכויות מאדם סטרייט?
נו באמת...
וכשאתה אומר "השינויים קוראים מעצמם, אין טעם להיות פרוגרסיבי." זו טעות, כי זה בדיוק הפרוגרסיביות. פרוגרסיזיבם זה לא רק לקדם בעצמך את השינוי, אלא השינוי עצמו.
אתה חושב שאם אדם מסוים הוא ממוצא מסוים הוא שווה פחות מאדם אחר ממוצא אחר?
אתה חושב שאדם הומו צריך לקבל פחות זכויות מאדם סטרייט?
נו באמת...
וכשאתה אומר "השינויים קוראים מעצמם, אין טעם להיות פרוגרסיבי." זו טעות, כי זה בדיוק הפרוגרסיביות. פרוגרסיזיבם זה לא רק לקדם בעצמך את השינוי, אלא השינוי עצמו.
מבחינה חברתית זה לא רק לקבל הומואים ושוויון מגדרי. זה גם תרבותי, התרבות לפני 300 שנה והתרבות עכשיו, הן שונות. למה? פרוגרסיזיבם.
^
עצם זה שאתה לא מבין שזה הכרחי זו בעיה בפני עצמה.
עצם זה שאתה לא מבין שזה הכרחי זו בעיה בפני עצמה.
פרוגרסיביזם זו לא חובה, אין סיבה שמבחינה חברתית האנושות תתקדם מאיפה שהיא עומדת היום.
אנונימי
1. לא
2. לא בהכרח
3. לא
את אמרת שהשינויים קורים מטבע הדברים, לא אני, לדעתי לא צריך שינוי.
2. לא בהכרח
3. לא
את אמרת שהשינויים קורים מטבע הדברים, לא אני, לדעתי לא צריך שינוי.
אנונימי
באותו הנושא: