5 תשובות
הגיוני, יש ויש
הגיוני שהפרטנר היה לא טוב או שאת לא מוכנה לזה וזה טבעי ותקין
מסכימה איתך.
אבל זה עניין של חיבור
גם אני לא עפה על זה