5 תשובות
הגיוני, יש ויש
הגיוני שהפרטנר היה לא טוב או שאת לא מוכנה לזה וזה טבעי ותקין
מסכימה איתך.
אבל זה עניין של חיבור
גם אני לא עפה על זה
באותו הנושא: