5 תשובות
לא עובדת שם אבל ידוע לי שהרבה בתי עסק מחפשים שם עובדים דווקא כרגע. יש קבוצות בפייסבוק של מודעות דרושים לנתב"ג, תצטרפי אליהן. יש לדוגמא את "דרושים נתב"ג וקריית שדה התעופה"
היי, את מעל גיל 18? איך האנגלית שלך? יש לך ניסיון בעבודה מול אנשים?
כי יש לי עבודה להציע בנתבג אבל מחפשים רק מגיל 18. אני יכול לנסות לבדוק בכל זאת אם זה מעניין אותך בכללי.
מדובר בעבודה במשמרות.
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני בת 17 והאנגלית שלי לא שוטפת אבל טובה מאוד
ונכון לעכשיו רק עם ילדים עבדתי, למה?
אנונימית