אז יש לי פרופיל 97 עם סעיף של שבר ביד מפעם ואמרו לי לשלוח להם חוות דעת וצילום מהרופא שלי . מסתבר שקיבלתי דיסק לא נכון ולא היו לי את הצילומים לשלוח למיטב , אז שלחתי רק את חוות הדעת בכתב של הרופא. הם שלחו לי הודעה שאני צריך לשלוח מחדש עם הצילום. השאלה שלי היא : זה יעכב את השאלון העדפות שלי?