12 תשובות
יש מסקרןת שמעגלות אבל בכללי עדיף עם
שואל השאלה:
אני יודעת אבל נשבר לי המעגל ואין לי עוד אחד
אני יודעת אבל נשבר לי המעגל ואין לי עוד אחד
אנונימית
ממש לא
אם מתאים לך המראה של המסקרה בלי מעגל אז לכי על זה
לאא אני למשל עם הטלסקופיק והיא ממש טובה בלי מעגל ואני מאוהבת בה
^ כןן גם אני
ממש לא, אני בכלל לא משתמשת במעגל וזה יוצא לי טוב
לא עושה מעגל בחיים ולא מפסיקים להחמיא לי על הריסים כל פעם שאני יוצאת מהבית
לא..
מעולם לא השתמשתי במעגל ותמיד מחמיאים לי על הריסים. בעיקר כשהשתמשתי בטלסקופיק
לא אני עושה את זה זה נותן מראה חתולי כזה ויפה ואני נמנעת ממעגל ריסים כי זה מחליש אותן
באותו הנושא: