8 תשובות
גם אם הן החברות היחידות שלך, כדאי שתנתקי מהן קשר ותמצאי אנשים אחרים שטוב לך להיות בקרבתם, הן נשמעות לי ממש רעילות.
תגידי להן אבל בעדינות אל תבואי כזה "אני רוצה לדבר איתכן" אלא כזה "חחח די לא מכבד" שיהיה עדין יותר אבל שהן יבינו שרע לך
תפסיקי להיות חברה שלהן, אלו לא חברות, ממש לא יהיו.
תסתכלי על אחרים בכיתה, תכירי אנשים שיעשו לך טוב ולא להפך.
תסתכלי על אחרים בכיתה, תכירי אנשים שיעשו לך טוב ולא להפך.
שואל השאלה:
כל הילדים אצלנו בכיתה גרועים הרבה יותר והן בתכלס חברות ממש טובות ומצחיקות כיף לי איתן אני לא מרגישה שזה רעיל אבל זה היה לא במקום הן לא שמות לב שזה לא מצחיק אותי
כל הילדים אצלנו בכיתה גרועים הרבה יותר והן בתכלס חברות ממש טובות ומצחיקות כיף לי איתן אני לא מרגישה שזה רעיל אבל זה היה לא במקום הן לא שמות לב שזה לא מצחיק אותי
אנונימית
וזה בדיוק מה שרעיל^
אז תגידי להן, דברי איתן ותגידי שזה היה לא במקום.
עם חברות כאלה עדיף להיות לבד.
הן לא חברות שלך תמצאי אנשים שעומדים אליך ושכיף לך להיות איתם הבנות האלה לא שוות את המקום שאת נותנת להן בלב שלך
באותו הנושא: