5 תשובות
מיותר לדעתי
לדעתי זה מיותר כי יש לה כבר אבל אם את חושבת שהיא תאהב את זה יותר כשחש לה את זה פיזי אז תקני
אנונימית
קצת מיותר לדעתי..
אם את רוצה את יכולה לקנות לה שני ספרים אחרים, או ספרים שקשורים לספרים שהיא קראה (נגיד ספר המשך או משהו..)
לדעתי מיותר, אבל אם היא אוהבת ספרים תקני לה גיפט קארד למקום שהיא אוהבת לקנות בו ספרים.
נראה לי קצת מיותר..
אבל מתנה נחמדה תהיה שובר לאפליקציית קריאה או לסטימצקי או צומת ספרים.. יותר משהיא תאהב לקבל ספרים היא תאהב לבחור אותם בעצמה..
אגב, יהיה נחמד לכתוב לה ברכה על דף שתחתכי לסימנייה.. זה סופר שימושי וגם מראה מחשבה..
בהצלחה!!