80 תשובות
לא שמעתי על זה. לדעתי לזרוק אותו לכלא לכל החיים
זה מזעזע.
חוץ מזה שהוא בן 10 וככה מחנכים אותו.
פשוט עצוב
חוץ מזה שהוא בן 10 וככה מחנכים אותו.
פשוט עצוב
מזעזע.
נורא.
נראה לי הוא משחק יותר מדי ג'י טי איי
נראה לי הוא משחק יותר מדי ג'י טי איי
אתם מבינים שזה ילד בן 10
הוא לא בין כלום
שיפסיק עם הרובלוקס
אנונימית
מומין אבל אתה מבין שזה רק מראה על החינוך שקיבל
שלמה הוא עדיין בחיים?
אנונימית
חינוך מזעזע, זה מזכיר לי שראיתי פעם סרטון של ילד קטן הולך לחייל עם נשק, פשוט עצוב
מסכן, אין מה לומר. תחשבו מה אדם עובר כדי שהוא ינסה לרצוח בגיל 10.
לא שמעתי על זה.. אבל זה פשוט מזעזע.
מסכן הילד.. חינוך נוראי של שינאת חינם מגיל צעיר
מסכן הילד.. חינוך נוראי של שינאת חינם מגיל צעיר
הילד ממש לא מסכן.
לא מבינה למה לא לחסל אותו עכשיו?
כיאילו לחכות עוד 10 שנה שירצח עוד כמה יהודים ואז רק לחסל אותו?
לא מבינה למה לא לחסל אותו עכשיו?
כיאילו לחכות עוד 10 שנה שירצח עוד כמה יהודים ואז רק לחסל אותו?
אנונימית
מה יש לחשוב כבר. נורא ואיום אבל זה לא משהו שאנחנו לא רגילים אליו
^^נכון שזה נוראי, אבל!!
הוא רק ילד. עדיף שיקחו אותו מהמשפחה שלו למקום שיחנך אותו יותר טוב ולא לרצוח בכזו קלות ולגמור חיים של ילד קטן
הוא רק ילד. עדיף שיקחו אותו מהמשפחה שלו למקום שיחנך אותו יותר טוב ולא לרצוח בכזו קלות ולגמור חיים של ילד קטן
רגע מה חינוך מזעזע
אנונימית
זה לא קרה,די לנסות להפיץ שנאה.
אם הינך טוען שזה אכן קרה,אבקש נא שתשלח לנו קישור למקום שזה פורסם בו.
אם הינך טוען שזה אכן קרה,אבקש נא שתשלח לנו קישור למקום שזה פורסם בו.
אנונימי
^ זה היה בחדשות 12
שילד אוקראיני מנסה להרוג חייל רוסי זה גם פשע מלחמה?
יש הבדל בין מחבל שבא לפגוע בחייל
שזה ההגדרה של מלחמה ולכן בן אדם יש להתייחס כחייל ילד(ממש עצוב יותר מנוראי)
לבין לפגוע באזרחים שזה רע טהור
יש הבדל בין מחבל שבא לפגוע בחייל
שזה ההגדרה של מלחמה ולכן בן אדם יש להתייחס כחייל ילד(ממש עצוב יותר מנוראי)
לבין לפגוע באזרחים שזה רע טהור
אנונימי
^אבל אנחנו לא במלחמה עכשיו איך אתה מצדיק דבר כזה
אנונימי
מהה מזעזע
לדעתי צריך לחסל אנשים כאלה מגיל קטן
די להתייפייף ולהגיד שזה ילד קטן ומסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו הוא ניסה להרוג מישהו!! חינוך מזעזע
יאללה תזרימו מינוסים
לדעתי צריך לחסל אנשים כאלה מגיל קטן
די להתייפייף ולהגיד שזה ילד קטן ומסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו הוא ניסה להרוג מישהו!! חינוך מזעזע
יאללה תזרימו מינוסים
^^מדינה שולטת על שטח מסוים
בלי רצון התושבים
היא כבשה את השטח במלחמה
ב99% אחוז מהמקרים הדרך שכל המדינות מתנגדות זה באלימות
אני פשוט חושב שלהיות מדויק פה ואמין ולהפריד בין פשעים מזעזעים נגד האנושות כמו לרצוח אנשים שהסתובבו בפארק עם גרזן
ןלבין לתקוף כח זר ששולט עליך שכאן זה לא דבר שהוא מרושע אבסולוטית וכן יש עניין של הקשר
זה נטו בשבילנו
לא בשבילם
בלי רצון התושבים
היא כבשה את השטח במלחמה
ב99% אחוז מהמקרים הדרך שכל המדינות מתנגדות זה באלימות
אני פשוט חושב שלהיות מדויק פה ואמין ולהפריד בין פשעים מזעזעים נגד האנושות כמו לרצוח אנשים שהסתובבו בפארק עם גרזן
ןלבין לתקוף כח זר ששולט עליך שכאן זה לא דבר שהוא מרושע אבסולוטית וכן יש עניין של הקשר
זה נטו בשבילנו
לא בשבילם
אנונימי
בטח חשב שזה פורטנייט של החיים האמיתיים... סתם לא. החיילים נפגעו??
הוא ילד, לכן אני מרחמת עליו ולא מאשימה אותו. מזעזע איך שהם מחנכים את הילדים שלהם לשנוא אותנו. מלמדים אותם מגיל קטן שאנחנו רוצחים, ושאנחנו הסיבה לכל הבעיות שלהם
שחבל שהחייל לא ירה לו בראש
מפתיע מישהו? גרה ביו"ש דבר שבשגרה..
אמלה מתי זה קרה?
מישהו יכול לשלוח את הכתבה?
אנשים אתם טיפלה מגזימים עם התגובות. א- אף אחד לא יודע מה הלך שם. אני לא מאשימה כמובן את החיילים, אני רק אומרת שהרבה פעמים התקשורת מגזימה ולוקחת דברים ומגדילה אותם ממה שהם באמת אז אין לדעת מה הלך שם.
ב - הילד בן 10. הוא כנראה לא מבין באמת מה המשמעות של כל דבר וכנראה חושב שהם יחזרו לחיים אחרי שיהרוג אותם כמו ברובלוקס.
ב - הילד בן 10. הוא כנראה לא מבין באמת מה המשמעות של כל דבר וכנראה חושב שהם יחזרו לחיים אחרי שיהרוג אותם כמו ברובלוקס.
בושה וחרפה, להטביע אותו בחמאת בוטנים
חינוך של ההורים מלמדים אותם לשנוא אותנו מהרחם
אני באמת מרחמת על ילדים כמוהו שגדלים לאמונה כזאת שצריך להרוג אנשים.
מחבל צעיר, בגלל זה אני תמיד נגד הערבים, הם מחנכים את הילדים שלהם ליות מחבלים, צריך להרוג את הילד הזה ולפוצץ את הבית של המשפחה שלו.
מה?! איפה זה הופץ?
מזעזע
חחח מצחיק שהשמאלנים תמיד נותנים סיבות ללמה הם יוצאים לפגוע ביהודים כאילו זה לא על רקע לאומני.."אויש לא פשוט הילד לא קיבל את הצעצוע שרצה אז יצא לפגוע"
זה דפוק בטירוף שככה מחנכים אותם (למרות שגם בארץ גורמים למלא ילדים לשנוא ערבים)
ילד בן 10 שעוד לא התחיל את החיים שלו אפילו זה הזוי
ילד בן 10 שעוד לא התחיל את החיים שלו אפילו זה הזוי
נורא שילדים כל כך קטנים מקבלים כל כך הרבה הסטה ושטיפת מוח
לא מצליחה להבין למה מגנים על ילדים נכון הם קטנים אבל באמת לנסות לרצוח מישהוא הוא לא נורמלי תפסיקו לחשוב שבגלל שהוא ילד מותר לו ממש לא גם כל הזמן מאשימים סדרות טלוויזיה כמו בני אור זה לא אשמת המפיקים שילדים מטומטמים החליטו לנסות לחקות את הסדרה כמו איזה מביכים מה שנקרא ילדים לא נורמלים
אנונימית
שתי אופציות:
א.שוטפים את מוחו.
ב.הוא. שחק יותר מדי gta.
א.שוטפים את מוחו.
ב.הוא. שחק יותר מדי gta.
מזעזע שככה מחנכים ילדים
רוצה להיות כמו אביו
מה חדש?
אני לא מופעת
אני לא מופעת
מזעזע
זה החינוך שלהם, הם מלמדים אותם מגיל קטן מאוד להיות כאלו. עצןב
שילך לכוס של האמא שלו
לא חברי שלו
הלו אנשים אתם שוכחים שזה ילד בן 10,כן? ואתם מאחלים לו למות!
המעשה עצמו מזעזע,אבל לדעתי צריך להעניש את מי שחינך אותו או שטף לו את המוח ואותו לשלוח לתוכנית שיקום
המעשה עצמו מזעזע,אבל לדעתי צריך להעניש את מי שחינך אותו או שטף לו את המוח ואותו לשלוח לתוכנית שיקום
אנונימית
אין מספיק מקום בים בשביל כל הערבים האלה?
מזעזע
אבל ככה הם אנחנו כבר רגילים
ושאף אחד לא יעז להצדיק אותו כי "הוא קטן ולא מבין מהחיים שלו"!!!!
אנחנו בגיל 10 לא באנו ורצחנו אנשים
אבל ככה הם אנחנו כבר רגילים
ושאף אחד לא יעז להצדיק אותו כי "הוא קטן ולא מבין מהחיים שלו"!!!!
אנחנו בגיל 10 לא באנו ורצחנו אנשים
אנונימית
אפשר לדעת מה המקור?
שיכניסו לכלא מה לירות ידפוקים אנחנו לא פוגעים בילדים
לא חושב שצריך לשים אותו בכלא יותר מ5 שנים
מה שכן מי שלימד אותו שכן צריך להשפט כמחבל
מה שכן מי שלימד אותו שכן צריך להשפט כמחבל
זה לא מפתיע מה שמלמדים אותם בבית ספר זה לשנוא ישראל יש להם ספרים מלאים במידע שגוי על ישראל ששם מלמדים אותם שישראל רעה שישראל רוצחת
מזעזע.. מזעזע אותי שככה מלמדים אותם מגיל קטן לשנוא ולרצוח יהודים ובכללי בני אדם. פשןט מזעזע ואנשים בעולם עוד מצדיקים את זה מעדיפים פשןט לעצום עיינים וללכת אחרי הטרנד שלתמוך בארגוני טרור האלה בזמן שכול ה"מידע" שהם באמת יודעים זה מהסטורי של בלה חדיד
אנשים חושבים שאם ה"פלסטינים" יקבלו את ישראל הם יעצרו שם הם לא מבינים שזה ימשיך כי המטרה שלהם זה לשלוט בעולם כמו הייטלר
מצחיק אותי שהם אומרים שלפלסטינים אין איפה לגור בזמן שחצי מהעולם הוא רק מדינות ערביות ויש כולה מדינה יהודית אחת. שהיא גם אגב השנייה הכי קטנה בעולם ועוד נתנו להם את עזה והם הפרו את הסכם שלום כשאנשים אומרים שהם פרו פלסטינים הם תכלס הם פשוט אנטישמים הם לא רוצים שיקראו להם גזענים. אז ממקום להגיד אני שונא יהודים הם אומרים אני פרו פלסטיני אותו דבר וישבילי
(חפרתי וממש יצאתי מנקודה אבל אמרתי את דעתי)
אנשים חושבים שאם ה"פלסטינים" יקבלו את ישראל הם יעצרו שם הם לא מבינים שזה ימשיך כי המטרה שלהם זה לשלוט בעולם כמו הייטלר
מצחיק אותי שהם אומרים שלפלסטינים אין איפה לגור בזמן שחצי מהעולם הוא רק מדינות ערביות ויש כולה מדינה יהודית אחת. שהיא גם אגב השנייה הכי קטנה בעולם ועוד נתנו להם את עזה והם הפרו את הסכם שלום כשאנשים אומרים שהם פרו פלסטינים הם תכלס הם פשוט אנטישמים הם לא רוצים שיקראו להם גזענים. אז ממקום להגיד אני שונא יהודים הם אומרים אני פרו פלסטיני אותו דבר וישבילי
(חפרתי וממש יצאתי מנקודה אבל אמרתי את דעתי)
הוא נלחם בכיבוש !
אנונימי
סתום תפה^
^^ישראל לא המדינה ה2 הכי קטנה בעולם, היא מקום 90 ומשהו אם אני לא טועה, ויש בערך 150 מדינות שיותר קטנות מישראל. אבל חוץ מזה שהבאת עובדה לא נכונה אני מסכים עם הדעות שלך וחושב שאת צודקת.
^^ישראל לא המדינה ה2 הכי קטנה בעולם, היא מקום 90 ומשהו אם אני לא טועה, ויש בערך 150 מדינות שיותר קטנות מישראל. אבל חוץ מזה שהבאת עובדה לא נכונה אני מסכים עם הדעות שלך וחושב שאת צודקת.
שהילדים הערבים מאוד מושפעים מהמדיה החברתית בקשר לפלסטין
כן הכיבוש מאוד מצחיק נמאס כבר שילד צריך לגדול בסיטואציה כזאת שמשפיעה על הרגשות שלו ויוצרת אצלו טינה כלפי האנרכיסטים הציונים..אם זה מצחיק אותך אז אתה גזען !
אנונימי
חינוך חרא וילד חרא
מאסר עולם, כשהוא יגדל יהיה מחבל 100%
מאסר עולם, כשהוא יגדל יהיה מחבל 100%
תקשיב באמת שתסתום^^
יש לנו ארץ שעבדנו קשה מאוד בשבילה
וגם אנחנו היינו במצב הרבה יותר נוראי מהם, אבל לנו לא היה מה לעשות, לא הייתה לנו ארץ שהשתייכנו אליה, לא הייתה מדינה ליהודים.
לערבים יש המון מדינות שהם יכולים להשתייך אליהם אז כן יש להם ברירה, ויש להם עוד מקומות להיות בהם
יש לנו ארץ שעבדנו קשה מאוד בשבילה
וגם אנחנו היינו במצב הרבה יותר נוראי מהם, אבל לנו לא היה מה לעשות, לא הייתה לנו ארץ שהשתייכנו אליה, לא הייתה מדינה ליהודים.
לערבים יש המון מדינות שהם יכולים להשתייך אליהם אז כן יש להם ברירה, ויש להם עוד מקומות להיות בהם
מלחיץ
בכללי זה דבר מזעזע שזה מה שניהיה מהמדינה שלנו.
ולא מבין מה אתם עונים בכלל לאנשים פה שאומרים הוא בסהכ בן 10 מה הוא מבין או זה שאמר מסכן הילד מה צריך לעבור עליו בשביל שיגיע לרמה שינסה לרצוח.
מה מסכן ומה בסהכ בן 10 אנשים הזויים.
יבוא בנאדם ידקור את ההורים שלכם או אחים שלכם תגידו אה מסכן בן 10 מה הוא מבין?
אתר של הזויים
ולא מבין מה אתם עונים בכלל לאנשים פה שאומרים הוא בסהכ בן 10 מה הוא מבין או זה שאמר מסכן הילד מה צריך לעבור עליו בשביל שיגיע לרמה שינסה לרצוח.
מה מסכן ומה בסהכ בן 10 אנשים הזויים.
יבוא בנאדם ידקור את ההורים שלכם או אחים שלכם תגידו אה מסכן בן 10 מה הוא מבין?
אתר של הזויים
אני לא אסתום הפלסטינים לא מקבלים זכויות ומדוכאים על ידינו..ידיהים של הפלסטינים אזוקות וצריך לעזור להם..אני בניגוד אלייך לא תומך בדיכוי שלהם..הם נכבשו.. אוף..למה אתם לא מבינים את זה..פשוט באלי לבכות על הפלסטינים התמימים חסרי הישע שגדלים למצב הזה..צריך להסתכל לכיבוש בעיניים.
אנונימי
בטוח איזה אנשים מטומטמים יאשימו אותנו
הם לא חסרי ישע, מלא מהעולם זה מדינות ערביות, יש להם לאו ללכת. שיעופו מהמדינה הקטנה שלנו
איכס כהאניסט פאשיסט גזען
אנונימי
מה אכפת לי אם באמת יש פה כיבוש או לא ככה או ככה זה לא מצדיק להרוג זקנים ילדים אבות אמאהות מה יש לך מה אתה דפוק
סתם תפה כבר יחתיכת שמאלן מתייפייף
אנשים הורסים את הארץ שלך, הורגים יהודים ומנסים לכבוש את המדינה הקטנה שלך בזמן שחצי מהעולם שלהם אז סתום תפה ותפסיק להתייפייף ולך תמשיך ללקק תחת של ערבים בזמן שהם מנסים להרוג אותך ואת המשפחה שלך
אנשים הורסים את הארץ שלך, הורגים יהודים ומנסים לכבוש את המדינה הקטנה שלך בזמן שחצי מהעולם שלהם אז סתום תפה ותפסיק להתייפייף ולך תמשיך ללקק תחת של ערבים בזמן שהם מנסים להרוג אותך ואת המשפחה שלך
מזעזע ששוטפים להם את המוח ומרעילים אותם עם שנאה מגיל כזה צעיר שילד בן עשר אשכרה מנסה לרצוח.
ה' ישמור ויציל את כל החיילים שלנו.
עצוב שזה מה שקורה במדינה שלנו ועוד פא*ינג ילד בן 10? לעזאזל!
זה חייב להפסק כבר.
עצוב שזה מה שקורה במדינה שלנו ועוד פא*ינג ילד בן 10? לעזאזל!
זה חייב להפסק כבר.
חינוך
עצוב מאוד
מזעזע
מזעזע
בגלל השרמו*ות האלה אחותי מפחדת לחזור מהצבא
אנונימית
אני עדיין לא מבין למה הצבא לא אגרסיבי מספיק
אם זה היה ברוסיה הילד הזה היה כבר מת
אם זה היה ברוסיה הילד הזה היה כבר מת
ולכל השמאלנים פה אל תשכחו שזאת מלחמה ואם היינו מפסידים בקום המדינה לא היינו פה.
אשמתם שהפסידו לא צריך לרחם עליהם
אם באמת לעולם היה אכפת מהם הם היו הולכים למדינה אחרת שהייתה רוצה אותם אבל אפחד לא רוצה אותם כי כולם יודעים שאין להם מוח והם יורידו את הממוצע iq של המדינה שהם ילכו אליה ורק יעשו בעיות בכבישים
קיצר מה שאני אומר פה זה שזה רעיון ממש ממש נוראי לחשוב בכלל על לתת להם זכויות פה ולא צריך לרחם עליהם ולא צריך להיות לכם (שמאלנים)רגשות אשמה מזה שאין להם מדינה כי הם נטל ושןנאים אותנו הרבה יותר מכמה שאנחנו שונאים אותם ועובדה שבקום המדינה הם לא רצו חלק מהמדינה אז נראלכם שאם הם היו מציעים להם חלק מהמדינה הם היו מסתפקים בזה? ממש ממש לא
הם היו רוצים עוד והיו גורמים לעוד ריבים ופשוט ככ מתאים להם לעשות איזה 200 פיגועים ביום כי יש תהיה להם אזרחות פה אז בעצם נתתם לרוצחים להיות שכנים שלכם ויותר מזה תהיה להם זכות בחירה...
וואי וואי מה יקרה אם יהיה פה ראש ממשלה ערבי זאת כבר לא תהיה מדינה יהודית זאת תהיה מדינה פלסטינית ואני דיי בטוח שההצבעות שלהם בטוטל יהיה מלא והם יצליחו להשפיע בגלל כל השמאלנים שגרמו לטעות הזאת
אשמתם שהפסידו לא צריך לרחם עליהם
אם באמת לעולם היה אכפת מהם הם היו הולכים למדינה אחרת שהייתה רוצה אותם אבל אפחד לא רוצה אותם כי כולם יודעים שאין להם מוח והם יורידו את הממוצע iq של המדינה שהם ילכו אליה ורק יעשו בעיות בכבישים
קיצר מה שאני אומר פה זה שזה רעיון ממש ממש נוראי לחשוב בכלל על לתת להם זכויות פה ולא צריך לרחם עליהם ולא צריך להיות לכם (שמאלנים)רגשות אשמה מזה שאין להם מדינה כי הם נטל ושןנאים אותנו הרבה יותר מכמה שאנחנו שונאים אותם ועובדה שבקום המדינה הם לא רצו חלק מהמדינה אז נראלכם שאם הם היו מציעים להם חלק מהמדינה הם היו מסתפקים בזה? ממש ממש לא
הם היו רוצים עוד והיו גורמים לעוד ריבים ופשוט ככ מתאים להם לעשות איזה 200 פיגועים ביום כי יש תהיה להם אזרחות פה אז בעצם נתתם לרוצחים להיות שכנים שלכם ויותר מזה תהיה להם זכות בחירה...
וואי וואי מה יקרה אם יהיה פה ראש ממשלה ערבי זאת כבר לא תהיה מדינה יהודית זאת תהיה מדינה פלסטינית ואני דיי בטוח שההצבעות שלהם בטוטל יהיה מלא והם יצליחו להשפיע בגלל כל השמאלנים שגרמו לטעות הזאת