26 תשובות
יא את גם בתןר לשם?
לי היו 3 ארוחות ונשנוש כזה
מאוד.
אין דבר כזה
כל דבר שתרצי תכלס חוץ ממה שאומרים שאסור
הם בודקים את המזוודות?^
שואל השאלה:
אני לא בתור אבל אם אני לא הולכת לטיפול מפעילים צו שאני ילך לשם
אנונימית
כן, הכל.
ממש מחטטים??
הם בודקים הכל הם חייבים לוודא שאין חומרים או דברים מסוכנים
שואל השאלה:
את היית באשפוז של מתחת ל 18
אנונימית
ואם בוא נאמר אני שמה כדורים בתוך הכיס של המכנסיים עמוק?
לא יעבוד לך
וכן אני הייתי במתחת ל18
ולמה את הולכת לאשפוז אם את לא רוצה או צריכה להחלים
אל תחפשי דרכים להגניב כדורים זה רק יפגע בך כשהם יגלו
שואל השאלה:
אבל אם אני לא אוכלת שם הם לא יעשו כלום כאילן ממש מתנגדת לזה
אנונימית
הם יתנו לך זונדה שזה ממש נורא בבקשה אל תגיעי למצב הזה
שואל השאלה:
כבר הכניסו לי זונדה באשפוז הקודם כמה פעמים אני ממש לא רוצה את זה אבל אני לא חושבת שאני מסוכלת לאכול
אנונימית
אז למה את הולכת לאשפוז?
אמרו לי שם אלף פעם שזה שאני לא מנסה לוקח מקום במחלקה למישהי שרוצה להחלים
תחשבי על זה כי זה נכון..
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לאשפוז גם אני חושבת ככה אבל זה לא החלטה שלי זה עם צו של בית משפט
אנונימית
אני מבינה, אבל לפחות תנסי..
בבוגרים או בילדג?
שואל השאלה:
בילדים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה מה הבאת לשם
אנונימית
שואל השאלה:
מה צריך להביא לשם כאילו מה אסור ומה מותר אוזניות ואם פי מותר
אנונימית
אני הבאתי אם פי כי אסור טלפון אז שאני אוכל לשמוע מוזיקה. הבאתי בובות כדי שאני אסתגל יותר טוב לשינה שם בלי ההורים. הבאתי משחקי קופסה שבסוף כמעט אף פעם לא שיחקתי בהם כי יש שם משחקים. גם אם את אוהבת ספרים ממליצה לך להביא. אם את אוהבת ציור אז תביאי לך דברים כאלה לצייר. הכי חשוב! תביאי מחברת/יומן שתוכלי לכתוב שם דברים שאת מרגישה ושעוברים עליך זה ממש הציל אותי.
אנונימית
ובהצלחה❤
אנונימית
לגבי העניין החברתי. ממליצה לך כמובן בקצב שלך להשתלב יותר שם ולהכיר את הבנות האחרות כי זה ממש מקל על השהות שם.
אנונימית
היי את יכןלה לבוא לפרטי אני הייתי שם
הייתי מאושפזת במחלקה להפרעות אכילה של ילדים לא אגיד איפה אבל את מוזמנת לפנות אליי בכל שאלה.
אנונימית