14 תשובות
כן,אתה לא יודע מה הסיפור של הבן אדם שאשאיר אותם שם.
אנונימית
מאוד נורא גם אם הן לא נעולות הן של מישהו. ממש לא בסדר שתיקח אותן.
שואל השאלה:
טוב אז אני אחזיר אותם למקום שהם היו בו. זה בסדר אם אשאיר פתק שאומר שממש רציתי לגנוב אותם אבל לא גנבתי?
אנונימי
אל תיקח אותך...
תתנצל על זה שלקחת אותך...
תקח , המוצא זוכה המפסיד בוכה.
רק אם זה חשמליות
אנונימי
שואל השאלה:
חברים אני ממש רוצה לגנוב אותםם
אנונימי
תעשה השבת אבידה
אנונימי
שואל השאלה:
החזרתי אותם
אנונימי
אל תרשום על הפתק רציתי לגנוב..
לא
כן
אל תיקח "דין פרוטה כדין מאה" אתה לא יודע מה יקרה אם תיקח אותן