10 תשובות
כן לכי לישון מקסימום תשלימי חומר
אנונימית
איזה כיתה את?
אנונימי
תנוחי בבית
תרגישי טוב
שואל השאלה:
ט
אנונימית
אז בסדר את יכולה להישאר
אנונימי
אחות אני הברזתי היום גם
הלוואי עליי להישאר בבית אמא שלי העירה אותי ולא התעוררתי אז היא אמרה לאבא שלי שבערך ש8:30 יקח אותך:(
אם אין לך משהו חשוב תישארי למה לא❤

ההורים שלי יוצאים לפני יום אחד בשבוע אז אני יכולה להבריז אבל זה יום יותר מידי חשוב
אם זה ממש נורא אז תשארי תנוחי קצת אבל עדיף אוליי שתודיעי להורים שלא ילחצו שלא הלכת
תרגישי טוב!!