6 תשובות
דווקא אנגלית?? אם את טובה ויודעת את החומר סבבה
מבינה אותך
גם אני עייפה למות ויש לי שעתיים אנגלית בא לי להבריז
אבל עדיף לא להבריז מאנגלית
גם אני עייפה למות ויש לי שעתיים אנגלית בא לי להבריז
אבל עדיף לא להבריז מאנגלית
שואל השאלה:
נשארתי לישון בסוף
נשארתי לישון בסוף
איך עד 6????
אנונימי
עדיף שלא .
תעשה מה שבלך החיים שלך.
באותו הנושא: