6 תשובות
דווקא אנגלית?? אם את טובה ויודעת את החומר סבבה
מבינה אותך
גם אני עייפה למות ויש לי שעתיים אנגלית בא לי להבריז
אבל עדיף לא להבריז מאנגלית
שואל השאלה:
נשארתי לישון בסוף
איך עד 6????
אנונימי
עדיף שלא .
תעשה מה שבלך החיים שלך.