10 תשובות
שואל השאלה:
נכון אבל שכנעתי את עצמי שהוא לא יבטל
אני גם עכשיו מתכחשת לזה
אני באמת לא מאמינה
נכון אבל שכנעתי את עצמי שהוא לא יבטל
אני גם עכשיו מתכחשת לזה
אני באמת לא מאמינה
אנונימית
גם אני מבואסת אבל מה לעשות? הבריאות מעל הכל. המצב הבריאותי לא טוב וצריך לזכור שהוא בן אדם כמוך ולפעמים הוא צריך מנוחה. אני מקווה שהוא ינוח ויתחזק כמה שצריך ואז יחזור חזק מתמיד (:
שואל השאלה:
אבל מי אמר שהוא יבוא לפה?
זה משהו שאני מחכה לו כבר שנים
אבל מי אמר שהוא יבוא לפה?
זה משהו שאני מחכה לו כבר שנים
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הוא לא יחזור לפה?
אני לא מאמינהה זה היה אמור לקרות עוד פחות מחודש!!!
ואם הוא לא יחזור לפה?
אני לא מאמינהה זה היה אמור לקרות עוד פחות מחודש!!!
אנונימית
הוא היה פה פעמיים כבר , הוא אוהב מאוד את ישראל אין סיבה שהוא לא יבוא לפה . אין לך מה לדאוג (:
אפילו אם הוא לא יבוא לפה אם זה יהיה ממש חשוב לך את תוכלי בעתיד לחסוך בשביל הופעה בחו"ל. זה משהו שעושים. אם זה היה לי מספיק חשוב הייתי עושה את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
מה עוד 4 שניםם???!!!!?!?
אני שמה את הבריאות שלו לפני הכל
זה הכי חשוב
אני לא רוצה שהוא יופיע פה חצי צולע
אבל אני ממש מבואסת קניתי כרטיס יום אחרי שהודיעו על הטור
ואני מחכה לזה מאז בציפייה ענקית
מה עוד 4 שניםם???!!!!?!?
אני שמה את הבריאות שלו לפני הכל
זה הכי חשוב
אני לא רוצה שהוא יופיע פה חצי צולע
אבל אני ממש מבואסת קניתי כרטיס יום אחרי שהודיעו על הטור
ואני מחכה לזה מאז בציפייה ענקית
אנונימית
אני גם חיכיתי ממש, זו הייתה המתנה שלי ליומולדת. אבל אין מה לעשות, וזה לא סוף העולם :) אל תבכי בגלל זה. את עוד תהיי בהופעות וגם בהופעה של ג'סטין ביבר אם תרצי.
אנונימית
כאילו לא אשקר זה היה מפתיע אם הוא לא היה מבטל כי את יודעת באיזה מצב הוא, אבל כן ממש מבאס גם קנו לי כבר כרטיסים
אני בשוק באסה רצח
באותו הנושא: