6 תשובות
בתור אחת שמאוהבת במטבח האסייתי
זה וואחד לא
לא התחברתי בכלל, טעם כמו שמצפים ממנה קפואה....
אין משהו מעניין, טיפה פיקנטי
קיצר לא ממש ממליצה :/
אחי הקטן מוסר: זה נחמד.
שואל השאלה:
תודה!❤
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תכתבי
אנונימית
ניסיתי את הנודלס סצואן
אם זה מעניין אותך אז אני יכולה לרשום לך מה חשבתי עליו
לא משנה אני לא זוכרת אם ניסיתי את זה או אחר :/
היי לנאמן שיוריד לי נקודות אמינות!