6 תשובות
בתור אחת שמאוהבת במטבח האסייתי
זה וואחד לא
לא התחברתי בכלל, טעם כמו שמצפים ממנה קפואה....
אין משהו מעניין, טיפה פיקנטי
קיצר לא ממש ממליצה :/
זה וואחד לא
לא התחברתי בכלל, טעם כמו שמצפים ממנה קפואה....
אין משהו מעניין, טיפה פיקנטי
קיצר לא ממש ממליצה :/
אחי הקטן מוסר: זה נחמד.
שואל השאלה:
תודה!❤
תודה!❤
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תכתבי
סבבה תכתבי
אנונימית
ניסיתי את הנודלס סצואן
אם זה מעניין אותך אז אני יכולה לרשום לך מה חשבתי עליו
אם זה מעניין אותך אז אני יכולה לרשום לך מה חשבתי עליו
לא משנה אני לא זוכרת אם ניסיתי את זה או אחר :/
היי לנאמן שיוריד לי נקודות אמינות!
היי לנאמן שיוריד לי נקודות אמינות!
באותו הנושא: