4 תשובות
אין לך מה לחפור עכשיו ועשי טובה פליז באמת אל אני מאלה שעובדים בלענות על זה.
החלון מיונים שלך מתחיל מנובמבר עד דצמבר - יש מצב שבאמת תקבלי את המיונים בלי לבקש אפילו, אבל אם יש משהו שאת לא מקבלת שאת רוצה שווה כשמתחיל החלון לבקש עם בקשה מפורטת והמלצות מגורמים מחנכים או שקשורים לנושא.
החלון מיונים שלך מתחיל מנובמבר עד דצמבר - יש מצב שבאמת תקבלי את המיונים בלי לבקש אפילו, אבל אם יש משהו שאת לא מקבלת שאת רוצה שווה כשמתחיל החלון לבקש עם בקשה מפורטת והמלצות מגורמים מחנכים או שקשורים לנושא.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה :)
אבל את באמת אומרת לי שמיותר לחפור עכשיו או רק כי את עובדת שם ? אני פשוט מאוד מאוד בלחץ שאני אפספס מיונים לתפקידים מסוימים זה באמת לא בקטע של לחפור לכם חלילה
אוקיי תודה רבה :)
אבל את באמת אומרת לי שמיותר לחפור עכשיו או רק כי את עובדת שם ? אני פשוט מאוד מאוד בלחץ שאני אפספס מיונים לתפקידים מסוימים זה באמת לא בקטע של לחפור לכם חלילה
באמת מיותר, גם כל מי שמבקש עכשיו אנחנו אפילו לא מסתכלים על הבקשה מרוב שמיותר כי עוד אין מה לבחון את זה
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה :))
סבבה תודה רבה :))
באותו הנושא: