11 תשובות
שואל השאלה:
סליחה על או אל
סליחה על או אל
אנונימית
אם, עם זה בנוסף כמו עם מה להשים לך את האוכל
על
סליחה זה על
אם, אם זה כשאת שואלת שאלה, עם זה עם משהו, בנוסף למשהו ..
על.
אם.
אם תרצה לדבר
אם
אם , אם זה בהקשר של תנאי , עם זה בהקשר של אדם , בעל חיים או חפץ
באותו הנושא: