8 תשובות
יש כזה
הבנים והבנות
הבנים והבנות
נשמע מגניב אבל לא חושבת שילדים בגיל הזה יוכלו להיות שם מבחינה נפשית
אני חושבת שזה יהיה גרוע
כולם שם יהיו שחקנים ורק ישחקו מול המצלמות
עזבו אתכם
כולם שם יהיו שחקנים ורק ישחקו מול המצלמות
עזבו אתכם
^^ אז שיעשו לחודשיים רק בחופש הגדול וזהו
או אפילו חודש כדי שיהיה זמן לעבודות קיץ
או אפילו חודש כדי שיהיה זמן לעבודות קיץ
אנונימית
אני אישית לא אצפה בזה
ואומרת את זה בתור מישהי שראתה את כל העונות
זה פשוט יהיה לא טוב
ואומרת את זה בתור מישהי שראתה את כל העונות
זה פשוט יהיה לא טוב
נורא ואיום חחח. זה יהיה עוד יותר גרוע ממה שזה עכשיו
לא
עדיף לראות אנשים עם ניסיון חיים , אנשי שיחה
מה בני 15 מבינים בחיים ? ילדה תדבר על האקס המקובל של השכבה שפגע בה
די מביך
מה בני 15 מבינים בחיים ? ילדה תדבר על האקס המקובל של השכבה שפגע בה
די מביך
אנונימית