5 תשובות
סיימתי תיכון
הבנתי שמלא מהחברים היו חברים רק לבית ספר
אבל אני כן בקשר ונפגשת עם החברים הקרובים
אנונימית
עם חלק הצלחתי לשמור ועם חלק פחות
ניתקתי קשר עם רוב החברים מהתיכון כי הם לא באמת היו חברים שלי והרגשתי יותר טוב ומשוחררת אחרי :)
ממש בקטנה שומר
עדיף לשמור אבל מה שמרגיש לך לנכון, את תכיריעוד חברים בחייך אבל חברים מהתיכון זה משהו אחר :)