4 תשובות
לא חושבת שהן צירפו אותך בטעות
כנראה זה בגלל שהיית איתה בקשר
כנראה זה בגלל שהיית איתה בקשר
תשאלי אותה ותסבירי לה בדיוק כמו שהסברת פה
שמעי בטעות או לא זאת בעיה שלהן את יצאת נחמדה ואמרת שתגיעי, פדיחה זה בטוח לא
תוודאי עם החברה שצירפה אם היא חברה קרובה והשנייה הרחוקה אם כדאי לך באמת לבוא
באותו הנושא: