6 תשובות
שואל השאלה:
אני צריך לדעת שלבים אחי מהשלב הראשון עד האחרון
אנונימי
שואל השאלה:
ללא מצלמה, צריך לדעת את השלבים ממיקום הרכב ועד הסוף, אבל תודה
אנונימי
נגיד אתה חונה בצד ימין
בהתחלה מסובב חצי הגה שבתכלס זה יוצא לך סיבוב אחד ואז לוקח רוורס מסתכל במראות ועד שאתה לא רואה שהפס של קצה המדרכה כאילו סתם דוגמא הפס של האדום לבן או כחול לבן כי פשוט לפעמים זה אפור אז אני מנסה שתבין
קיצר לוקח רוורס אם הפס הזה נעלם זה הזמן לעצור לסובב את ההגה עד הסוף ולהיתיישר עד שאתה רואה את כל המדרכה במלואה במראה
שואל השאלה:
עד שהכביש נעלם מהמראה זאת אומרת כן?
אנונימי
יש את החלק במדרכה ממש הקצה שלו שתמיד צובעים את הלבנים באדום לבן נגיד שלא יחנו שם זה החלק במדרכה שאני מתכוונת שאתה לא אמור לראות אותו יותר במראה כשאתה לוקח רוורס כי אז זה אומר שלקחת מספיק רוורס ואתה צריך להתיישר אבל
ישר כשאתה רואה שזה נעלם מהשדה ראייה במראה זה אומר שלקחת מספיק רוורס לא אחרי חמש שניות כשאתה כבר לא רואה אחרת אתה תגיע למדרכה