6 תשובות
שאלה טובה חח כי למה??
כי למה להם
בואנה שיגידו תודה שהם בכלל זוכים במשהו
כי זה בא מכספי משלמי המיסים.
גם ככה יקר פה
לשלם עוד? לא תודה.
גם ככה יקר פה
לשלם עוד? לא תודה.
שואל השאלה:
בא ממשלמי המיסים? רציני? אין סיכוי. זה מכל החסויות של הפרסומות והרטייניג. באמת נראה לך שזה מהמיסים? אם כן זה ממש עצוב
בא ממשלמי המיסים? רציני? אין סיכוי. זה מכל החסויות של הפרסומות והרטייניג. באמת נראה לך שזה מהמיסים? אם כן זה ממש עצוב
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה מטומטם, מה יש לעשות עם חצי מליון? בקושי שמינית בית אפשר לקנות עם זה
כי זה מטומטם, מה יש לעשות עם חצי מליון? בקושי שמינית בית אפשר לקנות עם זה
אנונימית