4 תשובות
חכה אולי היום תשלח, במידה ולא
תשלח לה היי או משהו כזה אין עם זה בעיה
בנות אוהבות כששולחים להן הודעות אז אל תחכה תשלח אתה ;)
שואל השאלה:
האמת שבוע שעבר לא דיברנו יומיים בערך היא שלחה לי הודעה שהיא מתגעגעת אליי והיא רצתה שאני יבוא אליה
אנונימי
או שהיא לא רוצה לדבר איתך או שהיא כמוני והיא מפחדת לשלוח הודעה ראשונה