10 תשובות
כן אבאל'ה
אנונימית
הכי כושלת.
עונה 3 הייתה הכי מוצלחת.
עונה 3 הייתה הכי מוצלחת.
אהבתי אותה כן
וואו כל כך
בהתחלה לא אהבתי אף אחד ואז עם הזמן התחלתי לאהוב מלא והיה לי קשה לבחור למי להצביע
היה מטורף אש
בהתחלה לא אהבתי אף אחד ואז עם הזמן התחלתי לאהוב מלא והיה לי קשה לבחור למי להצביע
היה מטורף אש
בשבילי העונה הזאת היא מקום שני.
העונה האהובה עליי זו של ישראל ואליאב
העונה האהובה עליי זו של ישראל ואליאב
זאת הייתה עונה בין הגרועות
לא ממש לא
ממש לא
זאת הייתה העונה הכי גרועה ומדורדרת שהייתה באח הגדול אי פעם. אם את רוצה עונה איכותית באמת - תצפי בכל עונה שהיא עונה 9 ומטה.
שואל השאלה:
השמיניסטית לגמרי!!
השמיניסטית לגמרי!!
אנונימית