2 תשובות
שום דבר לא יהרוס אם הוא רק מדי פעם אבל תדעי שממש קל להכין אייס קפה בבית בפחות מ100 קלוריות ויוצא לא פחות טעים
זה בסדר עם אתה לא רוצה לקבל סוכרת מדרגה חמישית פרו מקס.