10 תשובות
מאיפה את יודעת שהם גאים בזה? את לא מדברת איתם
אני לא הייתי מתגאה בעברו של העם שלי
לא הייתה לי ברירה אלה לא להמשיך בחיים
ועשו מחקר על המפולנוטיביות של אדם "מלמעלה" שאומר לעשות דברים שלא במצפון של אנשים רגילים והאנשים הקשיבו כי יש המפולנטיביות עובדת אז זה לא האשמה על הגרמנים האשמה זה על היטלר שכבר מת ממזמן וטוב שכך
לא הייתה לי ברירה אלה לא להמשיך בחיים
ועשו מחקר על המפולנוטיביות של אדם "מלמעלה" שאומר לעשות דברים שלא במצפון של אנשים רגילים והאנשים הקשיבו כי יש המפולנטיביות עובדת אז זה לא האשמה על הגרמנים האשמה זה על היטלר שכבר מת ממזמן וטוב שכך
שואל השאלה:
אני לא מכירה לאום שלא גאה בלאום שלו
אני לא מכירה לאום שלא גאה בלאום שלו
אנונימית
את מבינה שהשואה לא קרתה בגלל גרמנים?
היטלר היה אוסטרי ובסך הכל גרמניה הייתה המדינה עם המחנות השמדה הכי גדולים והם גאים להיות גרמנים כמו שאת גאה להיות ישראלית
היטלר היה אוסטרי ובסך הכל גרמניה הייתה המדינה עם המחנות השמדה הכי גדולים והם גאים להיות גרמנים כמו שאת גאה להיות ישראלית
שואל השאלה:
האשמה היא על כל גרמני נאצי
האשמה היא על כל גרמני נאצי
אנונימית
שואל השאלה:
תלמד היסטוריה
תלמד היסטוריה
אנונימית
שואל השאלה:
בכלל בפולין היו מחנות ההשמדה הכי גדולים
בכלל בפולין היו מחנות ההשמדה הכי גדולים
אנונימית
הם גאים בעם לא בשואה
קודם כל, רובם עשו מה שהם עשו כי הם היו חייבים.
זה דבר ראשון.
דבר שני, בנקודת הזמן הנוכחית, גרמניה מדינה משגשגת ומצליחה מכל בחינה. ואין מה להשאיר אותה בעבר.
האנשים שחיים שם היום הביאו את גרמניה למצבה הנוכחי, הנערים שגדלים שם ומתפתחים שם רוצים להמשיך להביא את גרמניה להשגים, לא להתבייש בה. כי אין להם במה, הם לא אלה שאשמים.
עצם זה שאת אומר שבשואה פגעו רק ביהודים, זו בעיה בפני עצמה.
כנראה שאותנו לא מלמדים מספיק בבית ספר.
זה דבר ראשון.
דבר שני, בנקודת הזמן הנוכחית, גרמניה מדינה משגשגת ומצליחה מכל בחינה. ואין מה להשאיר אותה בעבר.
האנשים שחיים שם היום הביאו את גרמניה למצבה הנוכחי, הנערים שגדלים שם ומתפתחים שם רוצים להמשיך להביא את גרמניה להשגים, לא להתבייש בה. כי אין להם במה, הם לא אלה שאשמים.
עצם זה שאת אומר שבשואה פגעו רק ביהודים, זו בעיה בפני עצמה.
כנראה שאותנו לא מלמדים מספיק בבית ספר.
שואל השאלה:
כמובן שמאלנית
כמובן שמאלנית
אנונימית
באותו הנושא: