9 תשובות
עולה לו האגו
לא מבינה אנשים כאלה
אבל יש, זה גורם להם להרגיש מוצלחים ומעל כולם
ועולה אגו
אבל יש, זה גורם להם להרגיש מוצלחים ומעל כולם
ועולה אגו
שואל השאלה:
^^
עולה לו האגו ואז...?
איך בפועל זה גורם לו להרגיש טוב?
אשמח שתפרטו על כך
^^
עולה לו האגו ואז...?
איך בפועל זה גורם לו להרגיש טוב?
אשמח שתפרטו על כך
אנונימי
זה נותן לו ביטחון
כי הוא מרגיש יותר טוב מהם
מרגיש ביטחון וחוזק אחרי שהשפיל והוריד אחרים
שואל השאלה:
למה כשהוא מרגיש יותר טוב מהם זה בהכרח אמור לתת לו הרגשה טובה ?^^
למה כשהוא מרגיש יותר טוב מהם זה בהכרח אמור לתת לו הרגשה טובה ?^^
אנונימי
כי הוא מנסה להוריד אנשים לרמה יותר נמוכה כדי להרגיש יותר טוב עם עצמו והוא לא מבין שכשהוא עושה את זה הוא מוריד את עצמו לתחתית
אתה יכול להיות גבוה יותר אם תעלה על כיסא או שאתה יכול להיות גבוה יותר אם תמשוך אנשים למטה. סה"כ המנמיכים נופלים בפח של האשליה שהם עצמם יצרו.