79 תשובות
1
עריכה:
על מה המינוסים יהזויים, יש לכם בעיה עם בדעה שלי? קפצו לי
2
עם 1 שוכבת
2
אחד נשמע כמו דמות שאיזה ילדה בת 12 כתבה בסיפור בוואטפד
1 זה דיי הטעם שלי
למה אני מרגיש שאני חצי 1 וחצי 2
למה כל המינוסים ?
שואל השאלה:
שאלתי את השאלה כי אני מרגישה שבנות גדלות בילדות לאהוב את 2 ואז הן פשוט מחפשות את 1 כל חייהן...
וזה ממש הציק לי. כי לדעתי 2 מושלם לגמריי.
אנח חושבת שילוב של שניהם אבל בעיקרון 1 סטוץ 2 קשר רציני בעיקרון אני גם רוכבת סוסים אז אני מעדיפה רוכב סוסים
לא יודע אני לא בת אבל מאז ומתמיד אהבתי את 1 ואני אומר את זה בתור מישהו שרכב על סוסים פעם
בתכלס כל הסיפורים הם כאלה
הבחורה מתאהבת הבחור הרע יותר במקום בטוב
2 אבל חלק ממני יתאהב ב1 אז אם את כותבת דמות אז תשלבי את שניהם
לגמרי 2! אעדיף להתאהב ב2 אבל לגמרי אתאהב ב1
2 מי לעזאזל יבחר 1
שואל השאלה:
^^^
אשתדל. אבל בפועל הם מאד שונים
5002 אני אבחר ב1 בלי לחשוב פעמיים
^^ את חייבת לקחת את התכונות של המיסתורי וציני
2!!!!!
אני ככ ארצה לקרוא את הסיפור הזה למרות שאני לא קוראת ווטפאד.
הייתי מעדיפה להתאהב ב2
אבל 1 הרבה יותר עדיף.
פשוט עם 2 זה נשמע שתהיה פה זוגיות בריאה ונורמלית ועם 1 זו תהיה זוגיות אובססיבית.
למרות שהטעם שלי ככ הרבה יותר מצביע על 1
1 נשמע כמו בחור לסיפורי אקשן והשני פשוט לסיפורים רומנטיים. הייתי בוחרת בבאד בוי הזה בשביל העלילה
2
שואל השאלה:
^^^^^^
המסתורי אבל מתאים לילד רע שלאט לאט את מבינה עד כמה הוא רע..
מסתורי טוב.. זה יותר מדי.. מוזר הייתי אומרת.
כאילו בחור 2 מתאר זוגיות יותר חמה פתוחה ועוטפת.
נגיד הוא מתעצבן אם הוא לא יוכל להתנהג כמו הבחור הג'נטלמן.. או שידברו עלייך כהישג שלו כמו רכוש או משהו.
מה יש לא לאהוב ב1? אולי הציניות כי אני לא מבין ציניות בגלל האוטיזם
אבל יש לו לב חם, הוא עושה איתך כיף, וסומך עלייך ללא עוררין, פלוס הוא נשמע ממש מגניב ויש לו סטייל בבגדים
2 כי 1 מעדיף ילדות רעות ופושע וזה
בחור 1, לגמרי.
שניהם לא..

ותכלס ביננו השאלות האלה לא נותנות כלום כי כדי באמת לדעת צריך להכיר במציאות
אז אין לי ממש תשובה
2, חד משמעית.
2
אנונימית
2>>>>>
ברא איזה קרינג' אני לא רוצה לחזור לוואטפאד
אנונימית
1!!!!!!!
אמת אף אחד מהם.
אבל חצי מהתכונות של מהראשון וחצי מהתכונות של השני יכול להיות מושלם
2 אבל שלא יהיה ביישן איתי;)
בחור 2
אני לא גבר אבל בוא, אני מכיר טיפוסים כאלה.
2 הרבה יותר בריא.
1 אידיוט שחי בסרט, שכנראה יהיה מכור לסמים וימות בגיל 30
חד משמעית 2
אעע שניהםם
אבל 2 נשמע פצצה
1 סתם נשמע כמו שמוק רציני למה שמישהי תבחר ב1
שילוב של 1 ו2
בחור 1
אנונימי
ההתחלה של אחד כל השאר 2
לא יודעת אף אחד מהם לא משהו בעיניי.

אבל תקשיבי אם את כותבת דמויות את צריכה לשאול את עצמך במי הדמות שכתבת הייתה מתאהבת או לגרום לה לגלות את זה בעצמה... גם אין פה מספיק תכונות שיעזרו לענות על השאלה
אנונימית
2
מה החלטת בסןף
אנונימית
2 כמובן... הכי מושך
שואל השאלה:
^^^^
זה עדיין בשלבים. אוסיף יותר תכונות זה בטוח.

^^^
אני רואה שהרבה כמוני העדיפו את 2, אז אעשה את 2 לעיקרי.
בחור 2!!
2 אל תהיו סתומות
אנונימית
אבל תקשיבי כשאת כותבת סיפור תכתבי את זה איך שזה הגיוני שהדמות תתאהב, לא לפי מה שכולם כתבו לך אני אומרת לך את זה באמת
כאילו אל תנסי לגרום לזה לעבוד בכוח לפי מה שיותר פופולרי שלא יצא סתם מאולץ
^מצטרפת אלייך, הבחירה שלה זה הכי חשוב תכלס כי הלב צריך לזרום עם הסיפור והוא אמור להיות קודם כל מעניין בשבילך, אחכ השאר.
2 ברור
חד משמעית 1 אימאלה
אנונימית
2 חדמש
בחור 2 חד משמעית
אנונימית
הוא נשמע גם חמוד רצח
אנונימית
2.
אנונימית
בחור 2
good boy is better than a bad boy
בעיקרון 2
כן הייתי לוקחת את ההרפתקנות מ1
תכלס 2 אבל האמת שיש משהו דווקא יותא מושך ב1
2
+P
1 אם זה זוגיות קצרה עם הרבה דרמה
2 זוגיות ארוכת טווח של אני כל כך אוהב אותך בואי נעשה פיקניק ונאכיל ברווזים

הייתי בוחרת ב 1
זה הגיוני שאני לוקח אישית כשיורדים פה על 1?
^גם אני חחח