6 תשובות
כן חחח תקופת מעבר
יעבור
וואו רוב השכבה שלי מצוננת
אני הלכתי לישון עם חלון פתוח ומזגן על 16 עדיין לא מצוננת-
בריאות!
בגלל המזגנים בכיתות
דקסמול, הרבה נוזלים ומרק עוף עוזר(בגלל המלחים והנוזלים החמים)
כן כל מי שבכיתה שלי מגיע מצונן
פרח
בבקשב