6 תשובות
כן חחח תקופת מעבר
יעבור
יעבור
וואו רוב השכבה שלי מצוננת
אני הלכתי לישון עם חלון פתוח ומזגן על 16 עדיין לא מצוננת-
אני הלכתי לישון עם חלון פתוח ומזגן על 16 עדיין לא מצוננת-
בריאות!
בגלל המזגנים בכיתות
דקסמול, הרבה נוזלים ומרק עוף עוזר(בגלל המלחים והנוזלים החמים)
דקסמול, הרבה נוזלים ומרק עוף עוזר(בגלל המלחים והנוזלים החמים)
כן כל מי שבכיתה שלי מגיע מצונן
פרח
בבקשב
בבקשב
באותו הנושא: