8 תשובות
תמיד בחישובים יוצא שמקבלים יותר ואז את מתבאסת זאת מקבלת פחות
לפחות ככה היה אצלי
35 לשעה*3 שעות ביום25 ימים יוצא 2625 בחודש
לא,
יוצא 2625 בחודש
את עשית 35*3*6*25
שבעצם היית צריכה לעשות 35*3*25
כי ה6 זה הימים בשבוע וה25 זה הימים בחודש..
אז או שתעשי 35*3*6*4 או שתעשי 35*3*25- שזה יותר מדויק כן בול לפי הימים שאת עובדת בחודש
אנונימית
איך הגעת לזה? אם את עובדת 3 שעות ביום 6 ימים בשבוע את תקבלי 2520 בערך (25*3*6*4)..
אם זה 6 ימים כל החודש את תקבלי 630 שקל 6*3*35).
שואל השאלה:
לא פשוט 35 שקל לשעה כל יום משמרת של 3 שעות במשך 6 ימים בשבוע, כפול 25 יום בחודש (הוצאתי את הימים שבהם אני לא עובדת) חישבתי וזה מה שיוצא , אפילו יותר.
אנונימית
את מנהלת?
הגיוני
כן
אם תקבלי לחשבון
ותנמיכי צפיות פלייזז
שלא תתבאסי
אין סיכוי טעות בחשבון