14 תשובות
שואל השאלה:
איך אני מבטל?
איך אני מבטל?
אנונימי
כנראה היא חסמה אותך
אתה צריך למצוא את המשתמש שלה, ללכת לצאטים וללחוץ על החץ שיש שם(או שלוש נקודות אני לא זוכרת)
שלח לי את שם המשתמש שלה בסטיפס , אשלח לה הודעה לברר מה קרה ואקשר ביניכם
חסמת אותה בטעות כי אם היא חוסמת אז הצאט לא נעלם אצלך
אנונימית
כנראה חסמה אותך
שואל השאלה:
זה לא הגיוני שהיא תחסום כי השיחה הייתה ממש טובה וזורמת
זה לא הגיוני שהיא תחסום כי השיחה הייתה ממש טובה וזורמת
אנונימי
חסמת אותה בטעות כנראה
שואל השאלה:
אז אם היא חסמב אותי אני אמור עדיין לראות אותה בצאט?
אז אם היא חסמב אותי אני אמור עדיין לראות אותה בצאט?
אנונימי
שואל השאלה:
אז כנראה שחסמתי אני בטעות ואין לי אץ השם משתמש
אז כנראה שחסמתי אני בטעות ואין לי אץ השם משתמש
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני מבטל
ושכחתי את השם משתמש
איך אני מבטל
ושכחתי את השם משתמש
אנונימי
אין לי מושג אני פה בקושי שבועיים
אנונימית
יש צ'אטים בסטיפס שנעלמים מהרשימה אחרי כמה זמן (משתחזרים כששולחים עוד הודעות או כשנכנסים לצאט דרך המשתמש, אם אתה זוכר מה הכינוי), או שהיא מחקה את המשתמש. קשה לי להאמין שחסמת בטעות.
שואל השאלה:
זה נעלם ממש כאילו דקה אחרי שדיברנו
ואנלא רואה אוץה בצאט ושכחתי איך קוראים לה
זה נעלם ממש כאילו דקה אחרי שדיברנו
ואנלא רואה אוץה בצאט ושכחתי איך קוראים לה
אנונימי
באותו הנושא: