113 תשובות
לא.
בגלל שהיא יהודיה, ויהודיה צריכה לצאת עם יהודי. כי אחרת זו תיהיה התבוללות ובגידה.
ובכללי, רוב האנשים בישראל, כיהודים, מעדיפים לצאת עם יהודים גם אם הם לא מאמינים בכלל בדת ובשום דבר. זה פשוט משיכה או פשוט מה שהם רגילים. אנשים מהעם שלהם. ישראלים. אחד שמבין ומדבר את השפה שלהם ובאותו ראש.
וזו לא בושה להגיד שיש אין ספור מקרים מסוכנים של אונס או רצח עם ערבים ובכללי כמעט כל אחד מפחד רק לעבור ליידם ברחוב אפילו, כי מה לעשות שהם יצרו לעצמם תדמית כזאת. לא נשכח לא מזמן שהיו כאן לינצ'ים וגם פיגועים והכל. וסבבה לא צריך להכליל, אבל רובם בלב שלהם שונאים אותנו ותמיד עושים פרצוף בכל מקום שהם עוזרים או בונים או מוכרים גם בסופרים אתה רואה את השנאה שלהם בעיניים כלפיך.
אז אין מה לעשות, גזענות זה לא. פחד וביטחון וחיים טובים זה לא גזענות, רצון להיות עם מישהו מאותו הדת שלך זו לא גזענות.
קצת להפעיל את השכל לא יזיק.
בגלל שהיא יהודיה, ויהודיה צריכה לצאת עם יהודי. כי אחרת זו תיהיה התבוללות ובגידה.
ובכללי, רוב האנשים בישראל, כיהודים, מעדיפים לצאת עם יהודים גם אם הם לא מאמינים בכלל בדת ובשום דבר. זה פשוט משיכה או פשוט מה שהם רגילים. אנשים מהעם שלהם. ישראלים. אחד שמבין ומדבר את השפה שלהם ובאותו ראש.
וזו לא בושה להגיד שיש אין ספור מקרים מסוכנים של אונס או רצח עם ערבים ובכללי כמעט כל אחד מפחד רק לעבור ליידם ברחוב אפילו, כי מה לעשות שהם יצרו לעצמם תדמית כזאת. לא נשכח לא מזמן שהיו כאן לינצ'ים וגם פיגועים והכל. וסבבה לא צריך להכליל, אבל רובם בלב שלהם שונאים אותנו ותמיד עושים פרצוף בכל מקום שהם עוזרים או בונים או מוכרים גם בסופרים אתה רואה את השנאה שלהם בעיניים כלפיך.
אז אין מה לעשות, גזענות זה לא. פחד וביטחון וחיים טובים זה לא גזענות, רצון להיות עם מישהו מאותו הדת שלך זו לא גזענות.
קצת להפעיל את השכל לא יזיק.
לא, זה אסור לפי התורה. זו התבוללות.. אין תמיד הקשר לגזענות.
לא בהכרח.
לדעתי כשזה לפחות מגיע למשיכה, מותר לך להיות גזעני, מאחר שמשיכה לרוב האנשים היא גם בעזרת אמצעים ויזואליים.
אם זה בגלל שהוא ערבי אבל היא נמשכת לאישיות ולמראה וגם זה לא עושה לה שום בעייה בחיים האישיים אז כמובן שזה גזעני.
אם זה בגלל שהוא ערבי אבל היא נמשכת לאישיות ולמראה וגם זה לא עושה לה שום בעייה בחיים האישיים אז כמובן שזה גזעני.
אולי ערבים מגעילים אותה או לא עושים לה את זה ,זה כמו שבמצב שלי נשים שחורות עור לא עושות לי את זה , זה אומר שאני גזען ? לא.
לא, אני חושבת שזה יותר עניין של אמונה.
אבל אם היא לא מאמינה או משהו ואין לה שום ביסוס לרצון הזה אז כן, זה מעשה טיפה גזעני.
אבל אם היא לא מאמינה או משהו ואין לה שום ביסוס לרצון הזה אז כן, זה מעשה טיפה גזעני.
יש הבדל בין לא להימשך לבין לא לרצות לצאת עם בן אדם ערבי רק בגלל שהוא ערבי, לא תמיד ערביים נראים "ערבים", אלה אם יש להם מראה דתי.
כן אבל זה גם לא בהכרח שהיא לא רוצה לצאת איתו בגלל שהוא ערבי בקטע של גזע..
זאת עדיין סיטואציה קיימת, ובסיטואציה כזאת זה גזענות.
אז גם עקב דת זה גזעני
עקב דת זה לא גזעני בגלל שזה לא עוסק בגזע, באותה מידה יכול להיות יהודי שמאמין בדת ערבית והיא יכולה לדחות אותו על בסיס דת ולא גזע
זה תלוי, אם זה מסיבות דתיות של התבוללות אז זה לא גזעני, כי זאת האמונה שלה, אבל אם אין לה בעיה לצאת עם נוצרי מארצות הברית אבל כן יש בעיה עם ערבי אז זה ממניעים גזעניים
אם זה רק בגלל שהוא ערבי כן,אם זה מסיבות דתיות והיא גם לא תצא עם הנוצרי הכי חתיך שיש בעולם אז לא,רק שתדעו יש גם ערבים יהודים
לא זה בגלל שזה נגד אלוהים
לא
לא בהכרח
לא, בדת היהודית אסור לצאת עם אנשים מדתות/עמים אחרים אלא אם כן עברו גיור, לא עם ערבים לא עם ספרדים וגם לא עם ברזילאים כל מי שלא יהודי אסור ליהודי/ה לצאת איתו ככה שאם היא בחורה מסורתית/דתייה ברור שהיא לא תצא עם ערבי זה לא קשור לגזענות
אנונימית
זה כמו להגיד מי שלא רוצה לצאת עם שמנה אז הוא שמנופוב , תגיד לי זה לא בסדר לפסול על גזע או מוצא ועל מראה חיצוני זה בסדר לפסול ?!
אנונימי
אם היא לא רוצה לצאת עם כל אחד שלא יהודי זה עניין של דת, אבל אם זה ספציפי לא עם ערבי אז כן, היא גזענית
לא משנה אם גזעני או לא תמיד יהודיות יצאו עם ערבי וזה לא ישתנה כי הם מושכים .
אנונימי
רק יהודים
לא. סוף פסוק.
כמו שערבי לא ירצה לצאת עם יהודיה הוא לא גזעני
כמו שערבי לא ירצה לצאת עם יהודיה הוא לא גזעני
לא
זה התבוללות.
זה התבוללות.
לאפר היא יוהדייה והיא לא רוצה לצאת עם מישהו ששונה את העם שלה
כן. לאומיות היא דבר גזעני.
לפעמים אני שואל אם יש אנשים מטומטמים יתר על המידה
זה לא בהכרח בא מגזענות, זה בא ממקום של נאמנות לדת שלך.
אם הוא ערבי מוסלמי, זה הגיוני אם יהודייה לא תרצה לצאת איתו..
יש אנשים שלא רוצים להתבולל ולעשות לילדים שלהם בלאגן עם הדת
אם הוא ערבי מוסלמי, זה הגיוני אם יהודייה לא תרצה לצאת איתו..
יש אנשים שלא רוצים להתבולל ולעשות לילדים שלהם בלאגן עם הדת
לא, זה קשור לדת וזו התבוללות.
כן.
כל הקטע של ההתבוללות הוא חולני לחלוטין.
זו פשוט גזענות.
תנו לי פאקינג מינוסים.
כל הקטע של ההתבוללות הוא חולני לחלוטין.
זו פשוט גזענות.
תנו לי פאקינג מינוסים.
לא, אם היא תצא זאת התבוללות, חוץ מזה תראה קצת חדשות, תראה איך כל המקרים שיהודייה יוצאת עם ערבי נגמרים.
אני אישית כן וגם כי הוא לא יהודי
לאו דווקא,
אולי היא יהודיה והוא ערבי? אולי היא לא רוצה להתבולל? חשבת על זה?
אולי היא יהודיה והוא ערבי? אולי היא לא רוצה להתבולל? חשבת על זה?
לא,גם זה הרבה פעמים אצלם וזה מוצדק לחלוטין.
שואל השאלה:
בקיצור כמעט כולכם גזענים
מה הבעיה בלצאת עם ערבי?
בקיצור כמעט כולכם גזענים
מה הבעיה בלצאת עם ערבי?
אנונימי
כל אחת נגועה בקצת גזענות, אך לא מהסוג של " אני יותר טובה ממנו " אלא מהסוג שמבין שיש הבדלית תרבותיים גדולים מידי ושזה לא יכול לעבוד. אני אישית לא אצא עם ערבי וגם לא עם הודי אבל אין לי בעיה עם אירופאי היות והתרבות שלנו דומה.
^^^אין שכל אין דאגות אה?
לא חיימשלי היא לא חייבת לו כלום והיא ממש לא גזענית היא כנראה רוצה מישהו יהודי או שהוא לא הטעם שלה קצת מודעות
בואי תסבירי לנו למה גזעני?
לא כי זו סיבה דתית שלא קשורה ספציפית להיותו ערבי (למרות שגם זה יכול להיות)
^ערבי זה לא דת
זו דת שונה, תרבות שונה, לא כולן מתחברות, זה עניין של משיכה והעדפה
לא.
זה אומר שיש לה שכל בראש. כי רוב המקרים שאישה יהודייה התחתנה עם ערבי זה נגמר- או שהיא מתה או עונתה או הושפלה.
אז זה לא קשור לגזענות. זה קשור נטו לכך שההסתברות היא שזאת תהיה זוגיות נוראית.
ומי רוצה זוגיות כזאת?
גזענות זה להגיד שכל הערבים הם כאלה. אני לא אומרת את זה. אני אומרת שההסתברות היא שזוגיות כזאת פשוט לא תצליח ולא יהיה בה מקום ביטוי לאישה.
ראית את הסרט 'לא בלי בתי'? שמעת על עמותת יד לאחים?
תפסיקו להכניס גזענות לכל דבר. יש מה שנקרא ממצאים שמוכיחים שזוגיות כזאת עתידה לפגוע.
זה אומר שיש לה שכל בראש. כי רוב המקרים שאישה יהודייה התחתנה עם ערבי זה נגמר- או שהיא מתה או עונתה או הושפלה.
אז זה לא קשור לגזענות. זה קשור נטו לכך שההסתברות היא שזאת תהיה זוגיות נוראית.
ומי רוצה זוגיות כזאת?
גזענות זה להגיד שכל הערבים הם כאלה. אני לא אומרת את זה. אני אומרת שההסתברות היא שזוגיות כזאת פשוט לא תצליח ולא יהיה בה מקום ביטוי לאישה.
ראית את הסרט 'לא בלי בתי'? שמעת על עמותת יד לאחים?
תפסיקו להכניס גזענות לכל דבר. יש מה שנקרא ממצאים שמוכיחים שזוגיות כזאת עתידה לפגוע.
^^יש גם מקרים של רצח בין יהודים, או מקרים של זוגות מעורבים שחיים ביחד.
זה התבוללות
ממש ממש לא
אני לא רוצה לצאת עם ערבי כי חשוב לי שבעלי יהיה יהודי בגלל כל מה שהעם שלנו עבר.
שהילדים ידברו עברית בבית, שנעשה קידוש
נשמור כיפור
את כל הדברים האלה אי אפשר לעשות עם בן אדם שהוא לא יהודי
אני לא רוצה לצאת עם ערבי כי חשוב לי שבעלי יהיה יהודי בגלל כל מה שהעם שלנו עבר.
שהילדים ידברו עברית בבית, שנעשה קידוש
נשמור כיפור
את כל הדברים האלה אי אפשר לעשות עם בן אדם שהוא לא יהודי
מה הקשר
זה התבוללות
זה התבוללות
מה הקשר התבוללות מה זה משנה לכם אם מי היא תצא או לא תצא לא עניינכם
אם היא לא רוצה לצאת עם ערבי כי הוא ערבי זו גזענות.
אם הוא מתגייר אז אין אם זה בעיה.. לדעתי
מה קשר גזעית היא כנראה לא רוצה להתבולל
לא, יש יהודיות שאכפת להן מהיהדות, ויהודיות שאוהבות מאוד לחיות
לא.
זה לא בא מגזענות אלא מרוב פחד שהוא הגיוני ולגיטימי. אבל מצד שני, התבוללות זה כבר רעיון גזעני ומטופש.
זה לא בא מגזענות אלא מרוב פחד שהוא הגיוני ולגיטימי. אבל מצד שני, התבוללות זה כבר רעיון גזעני ומטופש.
לא, וגם אם היה מותר ליהודים להתבולל זה עדיין לא היה גזעני, זה נקרא מודעות לסכנות.
לא
יהודי צריך ללכת עם יהודייה
יורם שפטל דיבר על זה אתמול בחלק מהתוכנית שלו
יהודי צריך ללכת עם יהודייה
יורם שפטל דיבר על זה אתמול בחלק מהתוכנית שלו
אנונימי
לא מאמי פשוט לא בא לי להתבולל
זה לא קשור לגזענות זה עולמות אחרים לגמרי
לא כי יש כאלה שהאמונה שלהם אוסרת עליהם לא בהכרח ממחשבה של "הוא יהרוג אותי כי הוא ערבי" כמו שערבי מאמין לא ירצה לצאת עם יהודייה מאותה הסיבה. אם לשניהם לא אכפת מהקטע הדתי אז זה גזענות
לא, היא לא רוצה להתבולל וזה זכותה.
אנשים שטופי מוח מה ההבדל בין יהודי שלא רוצה לצאת עם ערביה לגרמני שלא רוצה לצאת עם יהודיה? לפחות הגרמנים הודו בגזענות שלהם
^^והתבוללות זו גזענות לשמה
לא, היא פשוט רוצה לצאת עם מישהו שקרוב לעדה שלה, למשל אני מכבדת את כל העדות אבל לא הייתי רוצה להתחתן או לצאת עם נוצרי כי לא בא לי לערבב ככה בין העדות, מעדיפה לכבד אותו בתור חבר טוב, ואין שום בעיה עם החלטות כאלה כל עוד הן נאמרות בכבוד.
^^לא כזה אכפת לי.. תגדיר איך שבא לך
זו לא גזענות
ממש לא.
אני בחיים לא אצא עם ערבי!! ולא כי אני גזענית. הידידים הכי טובים שלי הם ערבים.
אלא כי יש שוני כל כך גדול בין הדתות.
אנחנו לא נהיה באותו ראש, לא נבין אחד את השני.. אני אדבר איתו על חגים וקידוש בשישי, ולא יהיה לו שמץ של מושג או טיפת כבוד לזה.
אז למה להיכנס לזה בכלל? וחוץ מזה, אני מעדיפה לצאת עם מישהו יהודי, מהדת שלי. בראש שלי.
אני בחיים לא אצא עם ערבי!! ולא כי אני גזענית. הידידים הכי טובים שלי הם ערבים.
אלא כי יש שוני כל כך גדול בין הדתות.
אנחנו לא נהיה באותו ראש, לא נבין אחד את השני.. אני אדבר איתו על חגים וקידוש בשישי, ולא יהיה לו שמץ של מושג או טיפת כבוד לזה.
אז למה להיכנס לזה בכלל? וחוץ מזה, אני מעדיפה לצאת עם מישהו יהודי, מהדת שלי. בראש שלי.
אנונימית
מה קשור זה התבוללות אין שום קשר לגזענות
לא
יש נשים שרוצות שהילדים שלהם יהיו יהודים שלמים וזה לא קשור לגזענות
וחוץ מזה זה גם העדפה זה כמו שמי שלא רוצה לצאת עם טרנס זה לא אומר שהןא טרנפוב
יש נשים שרוצות שהילדים שלהם יהיו יהודים שלמים וזה לא קשור לגזענות
וחוץ מזה זה גם העדפה זה כמו שמי שלא רוצה לצאת עם טרנס זה לא אומר שהןא טרנפוב
^הילדים שלהם יהיו יהודים שלמים. כי לפי *היהדות* אם האם יהודיה גם הילד.
אנונימית
ממש ממש לא.
זה לא עניין של גזענות זה פשוט כי יהודייה לא צריכה להתחתן עם ערבי
מה הקשרר
אנונימית
לא
אין לי בעיה עם ערבים הכרתי מלא חברים ערבים
אבל ברגע שזה מגיע לזוגיות זה לא אפשרי זו התבוללות אותו הדבר עם נוצרי אי אפשר יהודיה ומוסלמי או יהודיה ונוצרי זה לא אפשריי
אין לי בעיה עם ערבים הכרתי מלא חברים ערבים
אבל ברגע שזה מגיע לזוגיות זה לא אפשרי זו התבוללות אותו הדבר עם נוצרי אי אפשר יהודיה ומוסלמי או יהודיה ונוצרי זה לא אפשריי
לא
חד משמעית לא
ממש לא, יכול להיות שהיא פשוט לא אוהבת את הבן אדם וזכותה זה לא אומר שהיא גזענית
כל אחד ומה שהוא חושב יש כאלה שיעדיפו להתחתן עם יהודי אני לא חושבת שזה מתוך גזענות
אנונימית
לא
לא..
מאיפה הבאת את זה?!
זה פשוט התבוללות
מאיפה הבאת את זה?!
זה פשוט התבוללות
זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי. מאיפה הפלצת תשטות הזאת מה קשור
לא כי היא פשוט לא רוצה לקבל מכות
ממש לא
זה נובע מתוך הרבה דברים ואחד מהם זה פחד . פחד להיפגע וכמובן טעמי דת .
זה נובע מתוך הרבה דברים ואחד מהם זה פחד . פחד להיפגע וכמובן טעמי דת .
מה קשור
חחחחחחחחח איזה שאלה דפוקה זה נוגד את העקרונות שלנו. אם זה גיור זה כבר משהו אחר
ממש ממש לא!!
לא מה הקשר
מה הקשר
אני חושבת שכן. אין הבדל בינינו באמת. כמובן שאם היא דתייה או הוא דתי זה משהו אחר.
ממש לא מה הקשר זה בגלל שהם שונאים אותנו וכל מה שהם עושים עם הפיגועים כאילו מה לכל הרוחות זה קשור?!
^מי זה "הם"?
מה זה קשורר
ממש לא זה כנראה כי היא פשוט לא רוצה להתבולל
לא, זה כי זה אסור, מה הקשר גזענות
אנונימי
לא אין קשר,
אני לדוגמה לא אצא עם ערבי כי אני לא רוצה להתבולל ולבגוד בדת שלי
ובנוסף זאת העדפה אישית מאוד הגיונית ולקרוא לנשים גזעניות בגלל זה זה מטומטם..
וגם אצלי אישית מבחינה משפחתית זה יכול ממש לפגוע באמא ואבא שלי
אני לדוגמה לא אצא עם ערבי כי אני לא רוצה להתבולל ולבגוד בדת שלי
ובנוסף זאת העדפה אישית מאוד הגיונית ולקרוא לנשים גזעניות בגלל זה זה מטומטם..
וגם אצלי אישית מבחינה משפחתית זה יכול ממש לפגוע באמא ואבא שלי
בת 25 ;) למי אכפת מהאיסור של הרבנות, נולדנו לזה, לא בחרנו את זה, ואם אוהבים מישהו ערבי בתור יהודיה אז מותר לצאת איתו להתחתן איתו בדיוק כמו אם מישהו אחר. אני יהודיה ואני יוצאת אם ערבי ומי יעצור אותי? אני לא אפסיק להיות איתו בגלל דת
זו לא גזענות
לדוגמה אני לא אצא אם ערבי
גם מטעמי דת וגם כי אני מפחדת
אבל זה שאני לא אצא אם ערבי לא אומר שאני גזענית
לדוגמה אני לא אצא אם ערבי
גם מטעמי דת וגם כי אני מפחדת
אבל זה שאני לא אצא אם ערבי לא אומר שאני גזענית
אנונימית
לא וטפ איך הגעת לגזענות? אם יהודיה לא יוצאת עם ערבי כנראה או שזה לא עושה לה את זה והיא לא נמשכת ויש את הקטע של הדת, התבוללות..
כן
עריכה: על מה אתם עושים מינוסים זה היה בציניות
עריכה: על מה אתם עושים מינוסים זה היה בציניות
אנונימית
לדעתי שמאלנים לא מבינים את המשמעות של התבוללות וגם הסיכון לרצח.... וגם הצביעות..
אנונימי
אתם מגעילים אותי.
לא, זכותה המלאה לצאת אם מי שבא לה אם אני לא ארצה לצאת עם אתיופי זה בגלל שאני גזענית? לא, לכל אחת יש את הטעם שלה (זה דוגמא אל תקחו ללב יש אתיופים שהם הטייפ שלי)
חוץ מזה שלפי התורה אסור
חוץ מזה שלפי התורה אסור
לא, זכותה המלאה לצאת אם מי שבא לה אם אני לא ארצה לצאת עם אתיופי זה בגלל שאני גזענית? לא, לכל אחת יש את הטעם שלה (זה דוגמא אל תקחו ללב יש אתיופים שהם הטייפ שלי)
חוץ מזה שלפי התורה אסור
חוץ מזה שלפי התורה אסור
המדווח של סטיפס
מתי אמרתי שערבי זה דת?
מתי אמרתי שערבי זה דת?
ממש לא איזה שטויות
התבוללות
התבוללות
לא גזעני בכלל
לא כי זה אסור לפי התורה להתחתן עם גוי
ואם אתה מתנגד וסתם אומר דברים בלי לבדוק זה אומר שאתה הגזען הכי גדול פה
ואם אתה מתנגד וסתם אומר דברים בלי לבדוק זה אומר שאתה הגזען הכי גדול פה
לא כי זה אסור לפי התורה להתחתן עם גוי
ואם אתה מתנגד וסתם אומר דברים בלי לבדוק זה אומר שאתה הגזען הכי גדול פה
ואם אתה מתנגד וסתם אומר דברים בלי לבדוק זה אומר שאתה הגזען הכי גדול פה
לא
זה לא מותר ביהדות
זה לא מותר ביהדות
לא.
לא.
באותו הנושא: