5 תשובות
זה הגיוני וזה קורה כמעט לכולם זה סופה של תקופה וברור שתרגישי את זה
הזמן יעשה את שלו
הזמן יעשה את שלו
שואל השאלה:
כל מה שאני חושבת עליו זה שאני רוחה לבכות על מה שקרה למישהו
אבל הוא המישהו היחיד הזה
כל מה שאני חושבת עליו זה שאני רוחה לבכות על מה שקרה למישהו
אבל הוא המישהו היחיד הזה
אנונימית
הגיוני מאוד בהתחלה ממש קשה להתרגל אבל יעבור לך בהצלחה
כן בטח שזה הגיוני וזה קרה לי:(
אל תדאגי זה יעבור בסופו של דבר, ועשית את הדבר הנכון❤
אל תדאגי זה יעבור בסופו של דבר, ועשית את הדבר הנכון❤
שואל השאלה:
זה קרה למישהו? אני חושבת שפגעתי בו כל כך כל מה שאני רוצה זה לחבק אותו עכשיו ואני לא יכולה
זה קרה למישהו? אני חושבת שפגעתי בו כל כך כל מה שאני רוצה זה לחבק אותו עכשיו ואני לא יכולה
אנונימית
באותו הנושא: